Gå til innhold

gnilb

Medlem
  • Innholdsteller

    1361
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Alt skrevet av gnilb

  1. Noen som har bestilt xenon herifra før? å som vet om ett sett som passer rett inn i orginale frontlykter på e36? har enda ikke skjønt helt de tallene på pærene? er 4300 hvitt eller gulelig? Har bestilt 8 kit herfra og det tar 10 min fra du åpner panseeret til du er ferdig passer rett inn på e30, e34 og audi 100 som jeg har montert det på. Skal passe alle modeller uten å endre noe på lykta.
  2. Kjøp xenon kit fra vvme.com 350 per kit og latterlig enkelt å montere. Utrolig bra lys. 4300k ser ut som halogen
  3. Foreløpig så syns jeg skjørta bygger for mye ut enn hva som er pent men fullt kit er jo samtidig gjennomført Altfor mye snø og dritt her til at jeg vil ødelegge dem ved et uhell uansett så trenger frontfangeren litt lakk og pleie Ser sånn ut atm nå ja Kjør på
  4. Ja, jeg føler at jeg kryper meg i riktig retning Er det touringen du skal ha det på? Er ikke mange med Acs
  5. Liten rute venstre bak?
  6. Takk Håper det blir bra
  7. Godt å høre
  8. Endelig etter 15 dagers venting kom pakken også pakket jeg den ut En Ac Schnitzer fanger Her ligger dem sammen i stua til brodern Skal få lakkert fangeren ila vinteren også kommer den på i april en gang sammen med fronten Høres schmuud ut Lett at det blir oppgradering av det på ny året
  9. Skal du ikke legge ut bilde av vinterfelga med de nye vinterdekka fra 2003?
  10. Bilde av motorrom?
  11. Ligner veldig på dekslene jeg har på mine krysseik til E34en
  12. Er vel 46 dollar for kittet kjøp uten relay harness
  13. Aha da må jeg neste bare få tak i det! Takk
  14. Ja, hvertfall brukt fra koed har det noe å si om det er 3,6 eller 3,8?
  15. Håper jeg også kommer på på nyåret så håper du er tålmodig Aha da er det mulig å få elektriske etterhvert Ang m5 stabstag så er det lagt inn i planen!
  16. Damn! Dette er virkelig et ekstrem bygg
  17. Xenon er bestilt. Det er snart vinter her i nord så vinterdekka og vanlige lykter er montert. Alt av anlegg er ute og får forhåpentligvis ny eier snart Jeg venter også på en pakke fra tyskland som ble sendt for noen dager siden. Kanskje det faller i smak hos noen da det kommer
  18. viewtopic.php?f=18&t=237342
  19. http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... uhui8s.jpg
  20. Glemte det Den er på 1 farad. Mangler den ene skruen som man fester kabelen med.Skal se om jeg ikke kan få tak i en. Bilde kan jeg fikse i kveld. Følger med orginal eske
  21. Jeg syns det Kjørt det i 2 år nå Men jeg kjører som ei gammel bestemor når jeg først kjører manuell igjen da
×
×
  • Opprett ny...