Gå til innhold

gnilb

Medlem
  • Innholdsteller

    1361
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Alt skrevet av gnilb

  1. Parts and retards kom jo med "coilovers" til E34 nå. Er bare justerbart foran og senker 40 mm bak. Hvis du sender inn fjærbeina kommer det på 2500
  2. Kan gå for 3000 samlet
  3. Eller fjerne plasten rundt ledningene til parklysene og plugge de i nærlys kontaktene
  4. Selger på koed også
  5. Hei Selger en Clarion monoblokk. Meget lite brukt! * 420 Watt maksimal musikkeffekt * 1 × 400 W RMS ved 2 ohm, 20 Hz ~ 20 kHz @ <0,1 % THD * 1 × 300 W RMS ved 4 ohm, 20 Hz ~ 20 kHz @ <0,1 % THD * Valgbar bassforsterkning: 0/6/12 dB @ 50 Hz * Kraftig MOS-FET vekseltransistor * Justerbart lavpass delefilter @ 30 ~ 300 Hz * Gullbelagte kontakter: innganger/høyttalere/strøm * Høyttalernivå inngang * Ytre mål: 300 (L) × 280 ( × 55 (H) mm Selger kassa som elementet stod i. Helt ny. Har også en kondensator liggende Kassa 300 Forsterker 500 Kondensator 200 Mvh Martin Jonassen 48217789
  6. Har nedfellbare bakseter men spaken er knekt av forrrige eier. Er det noen mulighet for å bytte denne mekanismen evt få ned baksete selv om den er knekt?
  7. Ettersom jeg er ferdig i militæret og skal begynne å jobbe så håper jeg at bilstereodrømmen min kan realiseres litt mer Har per i dag. Pioneer 6300 SD En Power acoustik bamf 5500 mono En dls Ca41 4 kanal Polk audio komp sett db6501 En ground zero kasse med Kenwood kfc w3012 12" Ground zero 12" Diverse ledninger. Oppgraderinger fremover: -Bygge nye dørtrekk foran som passer to 6,5" -To polk audio komp sett -Et eller to nye batterier -Nye strømledninger med splittere -Ekstra jording til batteri (Kjøpt) -Ekstra jording til dynamo (Kjøpt) -En 4 kanals forsterker Kom gjerne med innspill!
  8. Godt å høre klarer ikke la være å kjøpe ting til bilen Kommer en update om planer i morgen.
  9. Et par bilder fra i sommer
  10. Hei! Altfor lenge siden jeg oppdaterte her nå.. Men det har skjedd ting fordet Hadde bilen inne på eu kontroll og kom ut med 5 toer feil. Som dere ser så har jeg byttet frontlykter da de andre var kast. Et par stag og noen ferske foringer gjorde bilen klar for veien i to år til! Deler som skal byttes (ikke mi eksospotte) Har byttet et par stag til i forstilling + travers foring. Brodern i aksjon Har byttet felger. Gamle Nye Fikk komponentsett i bursdagsgave av dama Stor forskjell fra de gamle høytalerne! Noen som koste seg med den skitne bakluka mi Da måtte jeg polere (Første gang siden jeg kjøpte bilen i 2010 ) Som tradisjonen har blitt så kjører jeg og broren min (Markus e30) til Oslo hver sommer! Bilen har fungert utmerket de drøye 6000 km som har blitt kjørt i sommer Reisefølge (Audi A4 S line 2009, E46 320D M-Tech 2, og E30 325 ) Etter å ha vært en dag på liseberg Under reperasjon Monterte xenon for et par dager siden. Er 4300 k i kjørelys nå. Fungerer schmuud Kommer 6000k i fullys og tåkelys når det blir prioritet Sendt en bestilling til koed så den kommer nok ila neste uke
  11. Felgene er i oslo nå Selges fortsatt.
  12. Går for en tusenlapp
  13. Ja, det ville vært forkastelig om dere to kom i samme bil :lol Ja, turen kan jo ikke være økonomisk :
  14. Jeg og markus e30 kommer i hver vår bil
  15. Fy faen å fet den har blitt
  16. Bilruta carglass tar tusen per rute
  17. Merker at jeg liker parkeringshus..
  18. Likte den
  19. Regner med det siden de du har fra før av ikke har det ellers så kan du jo måle med plastikken på
  20. Du har rett bryter hvertfall. I min bil så fungerer bare tåkelysa når jeg har på kjørelys. Hadde et problem der de ikke lyste selv om alt var i orden og da var det gjordinga i selve reflektoren, ved pæra, som hadde irra og måtte pusses ned med pussepapir for å få kontakt Søk opp tåkelysrele på google så kommer det opp bilder av det
  21. Flott stuk på denna
  22. Ingen som vil ha? Spiller veldig bra!
  23. Der ser veldig bra ut Den potta fyller nok ut hele fangern
×
×
  • Opprett ny...