Gå til innhold

gnilb

Medlem
  • Innholdsteller

    1361
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Alt skrevet av gnilb

  1. Ser ut som et bra utgangspunkt Er det 4x100 på den her?
  2. Trenger ny frontrute og har stått siden 2005 før vi kjøpte den Skal ta en Eu-kontroll for å sjekke hva som må gjøres nå som vi har fått den til å gå igjen
  3. Har du Tüv på dem?
  4. Mulig jeg er interessert da jeg kommer til Oslo rundt den 18 juli med bimmern
  5. Jeg tror det skal gå bra hvis man har papirer på at BMW kom med det orginalt. men vet ikke åssen det er hvis man ikke har de papirene..
  6. Kjipt det der.. Så vidt jeg vet så er det vel hjulbuen som er grensa på bredde også må du regne rulleomkrets i forhold til orginalt. Det skal ikke avvike med mer enn +- 5%. http://dekkalkulator.com/ Noen får rette meg hvis jeg tar feil
  7. Jeg vet Gleder meg
  8. Kan ta innbytte i annen sub
  9. Hei Selger basskassen min da jeg vil ha en annen. Kassen er lukket og kjøpt ferdig bygd. Elementene er to Kenwood KFC w3012. Siz - 12 -inch Impedance - 4 ohms Cone Material -Polypropylene Surround Material Urethane foam Ideal Sealed Box Volume (cubic feet) - 1.25 Ideal Ported Box Volume (cubic feet) - 1.5 Port diameter (inches)- N/A Port length (inches) - N/A Free-Air - No Dual Voice Coil - No Sensitivity - 86 dB at 1 watt Frequency Response - 39 - 300 Hz RMS Power Range (Watts) - 50-400 Peak Power Handling (Watts) - 1200 Top Mount Depth (inches) 6 1/4 Bottom Mount Depth (inches) - 7 Cutout Diameter or Length (inches) 11 Vas (liters) - 62 Fs (Hz) - 31 Qts - 1.012 Xmax (millimeters) - 13.8 Kjøpte kassen privat rett før jul og var ikke innspilt enda. Har ikke spilt max med denne da jeg ikke har hatt god nok forsterker. Oppgraderer hele anlegget nå og bytter denne samtidig. Er en liten rift i filten men har ingen betydning. Kan se om jeg får fikset det før salg. Kom med bud. Eneste bildet jeg har for øyeblikket. Kan ta flere om ønskelig.
  10. Ettersom at salget av russebilen tar litt lengre tid enn jeg håpet så tok jeg like godt å monterte det meste av anlegg inn i min bil Har bestilt ny spiller sånn at jeg kan drive alle tre Kommer kanskje ila uka Slik står bilen nå. Venter på hjula mine som ikke ble ferdig avballansert i dag.. Mulig det er strøm på kameraet sånn at jeg får filma eksosen i morgen
  11. Er alt av lysbrytere skrudd av når du tar på tenninga?
  12. Hadde blitt min førstebil hvis jeg ikke fant den jeg har nå Kanskje jeg tar den når jeg er keen på manuell hvis du fortsatt har den
  13. Ser ut som dem koser seg! Liker E34'n din veldig godt
  14. Stemmer Håper det! Takk for hjelpa Nok OT Hvordan går det med salget av brukisen?
  15. Hadde tenkt å bruke alle utgangene til to monoblokker og en 4 kanals
  16. Plass til mange forsterkere da Da må jeg undersøke alpine også Tre utganger blir det nok. Fett, da lærte jeg noe i dag også Bare for å spørre. Hva tror du om denne? http://www.pioneer.eu/no/products/25/12 ... index.html Hvis du trykker på "funksjoner" over bildet så finner du info
  17. Damn. får du 7 RCA utganger da? Hvordan fungerer optisk utgang? Skal kjøpe spiller med tre RCA utganger men vet ikke hva jeg skal velge Har Pioneer nå og er veldig fornøyd Har du noen å anbefale?
  18. Hvor kjøpte du spillern? Har den mange linjeutganger?
  19. Skal se hva jeg kan få til angående film
  20. Lyden ble veldig bra! Høres mye bedre men ikke bråkete og har en mye finere og markant snerr
  21. Delene fra koed kom for noen dager siden. Bytta oljefilter, luftfilter, tåkelysbryter og eksos Oljefilteret var svart og fra biltema Bilder av eksosen Den gamle Ferdig montert
  22. Bare foran?
×
×
  • Opprett ny...