Gå til innhold

Champie88

Medlem
  • Innholdsteller

    68
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    reneklostermann@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    Oslo

Champie88's Achievements

  1. Å bytte pumpa er lett men du må jo skifte halve bilen i tillegg hvis den har ryki
  2. Jeg har lenge drømt om å delta i denne klassen og fant denne tråden veldig inspirerende! Har en 30 som skulle gli rett inn i klasse 2.Har dog noen spørsmål, hvor og hvordan får man vognlisens første gang? Og så lurer jeg litt på godkjenning av bur hvordan skjer det? Hvis man selv har Sveiset ett bur fra Pettersen så må det da bare inspiseres av noen? Har sett de fleste løpsbiler har Sveiset inn enn plate med noen godkjenninger på.
  3. datasprut til m50 øk! kdfi eller lignende helst noe ferdig med nett
  4. Solgt?
  5. Jeg har, 400kr i oslo
  6. Pesch.cz
  7. Da har frua kommandert rydding i låven og jeg må derfor selge unna litt av "søppla og skrotet" som hun kaller det Jeg har 1stk tom m50b25nv topp som er hel og uten sprekker. uten kammer osv 900kr 1stk m52b28 topp komplett som er bygget om til m50b25nv specs med kammer og alt til å sette rett på m50. 1500kr 1stk m52b28 komplett gått ca 190.000 med e39 ledningsnett, uten servopumpe. 6000kr 1stk automatkasse fra 528 som girte meget bra da den ble tatt ut. 1000kr Delene står i vestby traktene
  8. Ingen lås på passasjerdøra...
  9. Får ikke åpnet noen steder ifra, når jeg drar i håndtaket inne går den opp og spretter rett ned igjen når jeg slipper har prøvd å holde den igjen og ingenting hjelper. Antar at det er en tyverisikring så man ikke kan fiske opp håndtaket utefra
  10. Har sjekka alt det ja, de ledningene forsvinner inn i a stolpa hvor man ikke kommer til så man må liksom få opp døra for å få ut kontakten
  11. Har sett flere tråder om dette her på forumet men ingen som omhandler både låst dør og dødt vindu. Noen tips? Regner med det er ett brudd ett sted men må få opp døra så jeg kan finne det!
  12. Pris?
×
×
  • Opprett ny...