Gå til innhold

kenmyh

Medlem
  • Innholdsteller

    239
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Skedsmokorset

kenmyh's Achievements

  1. Hei! Selger alt av deler på min E36 touring. Farge: Bostongrønn Priser diskuteres ved kjøp. Deler som er solgt: M-fangere (e36), alle Bakrutespoiler M-fanger (e39) Framskjerm (h,v) Panser Bakfanger (org) Hvite blinklys foran (h,v) Grøftelys (h,v) Bakpotte Se forøvring finn-annonse for mer info: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=50619557
  2. Selger deler fra gamlebilen. Se finn-link. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48979206&editAd=true
  3. Jepp, selger gamle bilen. Noen som trenger deler? Skrik ut. Har alt. Se finn-annonse. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48979206
  4. Har hatt samme problem på 2.2 litern min. Prøv og bytte lambdasonder. Kan hende den får for mye/lite bensin.. Jeg bytta 4 stk før jeg fikk vekk problemet.
  5. Jess, det har seg slik at servoen min røyk her om dagen.. Nå har jeg bytta servopumpe, lufta etc og fått det til å funke.. i 3 km.. etter dette var det brått ikke noe servo lenger. Kjørte videre til jobb, og når jeg parkerte på jobb var det servo igjen så lenge jeg sto stille.. Prøvde igjen når jeg skulle dra, ingen servo. Lufta i 5 min, ingen servo.. Kjørte hjem, ingen servo. Lufta mer når jeg kom hjem, ingen servo. Så nå er jeg tom for ideer. Det eneste jeg kan tenke meg nå er at servofilteret er tett.. Noen som har noen tips?
  6. Jeg måtte bruke samme dekkdim som sto i vognkortet når jeg skulle godkjenne senkinga mi på e36en. Vegvesenet er heller ikke veldig glad i forskjellige dimensjoner på dekk foran og bak. Har hatt problemer med å få flere biler igjennom på det.. Så sett på like vinterdekk, foran og bak (med samme dim som star i vognkortet), så burde det gå bra!
  7. Hallois! Har problemer med bensinforbruket mitt, og skjønner ikke helt hvorfor.. Håper noen her kan hjelpe. Bilen e46 320i med m54 motor. Den ligger på rundt 1,2 l/mil i 120 kmt på cruise, Tidligere i sommer lå jeg i 150 på cruise på autobahn med fullasta bil, og da var det snitt på under 1,1 etter 3000 km.. I sta lå jeg på ca. 1,3 på mila i 75 i følge måleren i bilen.. Har etter ca. 8 mil i dag snitt på 1,2 med vanlig kjøring.. Har fått opp feilkode P0174 en del, men vet ikke om denne kan være feilen. Har også fått opp diverse andre feilkoder, men disse forsvinner igjen (som f.eks. p0313) Er det noen som har tips til hva jeg kan sjekke? På forhånd, takk!
  8. Hei, Da var det på tide å selge godbilen, grunnet kjøp av ny bil. Siden jeg kjøpte bilen i februar 2010 har det blitt gjort en god del med den; -Det har blitt montert coiloverskit som er godkjent hos Vegvesenet og står oppført i vognkortet. -Bærebruer og foringer foran er helt nye (2013). -Det har blitt montert sportsbremseskiver (slissa og ventilerte) rundt hele bilen -I motorrommet er det montert fjærbenstag for å øke stivheten på bilen. -Nye baklys, og frontlys med angel eyes, samt hvite blinklys ble montert i 2010. -Nytt ratt fra en e36 M3. -Kamsensoren ble byttet i 2010, da denne var gåen. -ABS-sensorene rundt bilen ble alle byttet i 2011. -Sportsluftfilter i den originale luftfilterboksen -Alle tennplugger og en coil er byttet, etter litt fuskeproblemer. KM: 253000 Og dette er en gammel bil, den er ikke lenger noe glansbilde, så det er blitt en del rust. Det meste kan fikses, men det er også noe som er litt mer jobb. Bilen er ikke EU-godkjent, skulle vært inne i oktober, men jeg har ikke hatt tid til å fikse alt. De manglene jeg fikk på siste etterkontroll var å bytte bremseskjold v.s. bak og få festet håndbrekkskoene her. Samt bytte bremseslanger foran på begge sider. ABS-lampa har også begynt og lyse, men denne sa de ingenting på. Skiltene ble levert inn i Juli Ellers er det litt småtteri som må fikses. Frontruta må byttes, da denne er sprekt (ikke feil på EU), diverse deler må lakkes opp etter at en nabo fant ut at han skulle bruke skrutrekker eller nøkkel på noen deler av bilen... Vi snakker om begge dørene på førersiden og panser. Det gikk bra på denne bilen, kontra den andre bilen min...... Kjølevifta må også byttes da denne mangler x-antall blader. Dette er ikke store jobben. Oljeskift er gjort etter serviceintervallene, med påfølgende bytte av oljefilter. Om man fikser opp det som må fikses, er det mye bil igjen her. Motoren går som ei klokke uten noen ulyder og understellsmessig er bilen ekstremt bra. Utstyr Hengerfeste Lettmet. felg sommer Lettmet. felg vinter Metallic lakk Sommerhjul Takrails Vinterhjul Bagasjeromstrekk Elektriske speil Klimaanlegg Oppvarmede seter Radio/CD Sentrallås Servostyring Takluke ABS-bremser Airbag foran Startsperre Stålbjelker Prisen kan diskuteres ved hurtig avgjørelse, og ønskelig er 15000 Har også M-tech fangere til hele bilen, ulakkerte i org. forpakning + lakk som kan følge med for et tillegg i prisen. Ta kontakt på PM, eller tlf: 93800757
  9. Er en leser som du kobler til OBD2 kontakta, som er i kontakt med ECUen på bilen, og lar deg se bl. a. liveverdier på motoren når du kjører etc. Får kjøpt leser på teknikmagasinet for 500 spenn elns.
  10. Om du kjøper en OBD2 leser m/bluetooth, og laster ned Torque til telefonen, kan du lese av feilkoder på stedet
  11. Selger helst alt samla.
  12. Jeg hadde et nogenlunde likt problem, og det løste jeg ved å bytte kamsensor. Prøv det først
  13. Ingen som trenger?
×
×
  • Opprett ny...