Gå til innhold

E39_Cato

Medlem
  • Innholdsteller

    741
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av E39_Cato

  1. starter, MEN 1 stk knekt vippe arm, og det er gåen topp pakning. utrolig bra i understell og drivverk ellers. minimalt med rust! kan sikkert kjøres, men er ikke noe jeg anbefaller. skal bort! så og si NYE vinterdekk står på.. 5000 uten disse, men da får kjøper ta med hjul selv.
  2. har du sendt felgen til meg? Pm sendt!
  3. det skal vi få til j_b
  4. hadde no alla det samme problemet på en Vw jeg hadde.. da måtte jeg koble til med diagnoseapparat etter jeg hadde hatt av strømmen for og slette feil kodene. da startet den med en gang! vet ikke om det er det samme hos bmw, men er jo verdt og sjekke.
  5. heisann! har en 90 mod 520 i 24v som jeg har ett problem med. turtellern min funker ikke! har tatt ut instrumentene og sjekka om det var dårlig kontakt i de kontakt stikkene. men så helt ok ut. lurer da på hvor en eventuel føler sitter hen?
  6. den står i bilen ja
  7. husker ikke helt sikkert. men skal prøve å få sjekket opp i helgen.
  8. som overskriften sier selger jeg 2 biler samlet. reg reim har røket på 525, og 535 er svensk. mangler div interiør, og fjærbein foran. kan montere 520 fjærbein!.. selges 10.000 samlet. 525 er grå og 535 er diamantsort
  9. håper motorkoden stemmer. er ihvertfall en 6er 3.5 jeg søker girkasse og det som ellers trengs for og bygge om fra automat til manuell. dette er ihvertfall planen om folk ikke skal ha astronomiske summer for det.
  10. Er budet bra nok fikses sending
  11. Ja hadde vært kult det også
  12. heisann! tenkte jeg skulle selge Hartge felgen min, rett og slett fordi jeg er lei av den mulig det er noen med sånne felger som trenger en reserve, evt noe og pynte med i stua felgen er meget hel! kun no småting som man kan polere bort er jeg ganske sikker på. selges hbo 1000,- må hentes! kan evt leveres i tønsberg området. bilder:
  13. byttes gjerne i diesel bil
  14. http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1307790318
  15. opp. (bilen har skilt!)
  16. Det kan jeg sjekke opp etterpå!
  17. selger deler av min 535ia. bilen er svensk så ikke helt sikker på årsmodel da jeg kjøpte den av en kamerat. fjærbein foran, bakstilling, dørtrekk, stoler foran, nedre del av dashboard, midtkonsoll ,baksete, el vinduer, og gulvteppe er ting jeg skal bruke! ellers så er motor i ok stand. km.stand litt uviss da det er en stund siden jeg har hatt strøm på bilen. girkasse funker kun i revæsj og 4.gir. er også cruise kontroll på bilen. selger helst alt sammen samlet, men ingen problem å selge små ting. karosseri har en del rust, rust i dører og koffertlokk er heller ikke strøkent. men motor med led.nett er jo verdt litt i seg selv. er også store kjørekomputeren i bilen. pris på alt er satt til 8.000,-
  18. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=28911246 så tilfeldigvis dette
  19. bilde er konge
  20. min erfaring med 265 dekk bak på e34 er at det subber littegranne med folk i.. drar du ut hjulbua bittelitt med vals går det helt strøkent.. håper det går greit at jeg svarte
×
×
  • Opprett ny...