Gå til innhold

E39_Cato

Medlem
  • Innholdsteller

    741
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av E39_Cato

  1. det er jo mulig det går.. hmm.. mye greier egentlig dettane her
  2. ligger under polering =)
  3. har fått på m5 front og hekk, 535 fjærbein foran med bremser.. gidder ikke begynne på bakstillingen før jeg vet at det går.. da det er bruksbilen min
  4. går det på mål i diameter eller lengde da? evt boltmønster? er helt grønn når det kommer til dette.. pleier og skru ford jeg
  5. rett og slett en sånn "må ha" tanke
  6. tror jeg overlever det da det forhåpentligvis ikke blir no slapp m50b20 i den så alt for lenge jakter litt på no med litt mer futt, og en 3.8 M5 motor er ikke og forrakte.. kjekt og ha gjort en del "forarbeid" da så det bare er og slippe den oppi ellers overlever jeg og ha norges daffeste 520, da det skal bli en "show" bil med den motoren og absolutt ikke no performance bil blir dytta i stort tungt skinn interiør også.. blir bare for syns skyld og litt fordi jeg planlegger noen langturer og greit og slippe 3500 rpm @100 kmt da
  7. takk for svar:) har komplett e34 535 delebil, så om jeg da tar hele bakstillingen så vil det vel da passe? regner med at innfestninger i karosseriet er like? isåfall blir det da bare evt mellomaksel som er ett problem? eller er denne lik?
  8. får jeg solgt 525n min el 245n så har du kjøper på de
  9. skal ikke krangle på det
  10. sorry hvis du syns innlegget var provoserende. men syns ikke det var vits i og lage en bok for og få svar på ett ganske enkelt spm for den som vet:) men takk for svar! har komplett 535 delebil så da tar jeg bare hele bakstillingen. spm da blir vel om det er no forskjell på mellomaksel fra en 88-89 535 til en 90 520.. skal lage en bedre tråd neste gang jeg lurer på noe
  11. har en 90 bmw 520 som jeg vurderer og sette diff på fra en bmw 535 da denne har "spærre" noen som vet om den går rett på? eller hva som evt må byttes i tilleg?
  12. er det noe sted det står at det er "spærre"?
  13. reg-reim som har røket!
  14. si ifra om det skulle bli aktuelt da
  15. pris på baklykter?
  16. Remi? liker! fet vogn!
  17. har en fra en 90 mod 520i 24v som jeg skal ta ut fortløpende da jeg skal ha diff.brems om dette er av interesse:)
  18. http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1307728578
  19. ble jo på en måte ferdig med den andre og.. men skjedde litt ting på privaten som gjorde at det ble sånn det ble denne burde bli knall!
  20. lakkering av fangere kommer etterhvert.. er ikke første prioritert
  21. polert litt i dag og! her er ett bilde av forskjell etter at jeg har brukt KUN lakkrens. fått på m5 fanger foran og hvite blink: bakfanger:
  22. Heisann! da var coupen min solgt, og plutselig så sto det en ny bmw i verkste gitt. rart det der! bilen er ihvertfall en helt basic bmw 520i 24v. takluke,servo,sentrallås er vel det som kan nevnes av utstyr. kjøpt delebil som jeg skal ta så og si alt fra bortsett fra motor og gir ( 535IA ). da blir det sort (bøffel?) skinn med memory, el nakkestøtter, 4 el vinduer og full m5 styling. så da hjelper det litt på utstyrslista.. er også sånn at når man setter 535 i reversj, så justerer speilene seg ned. vil prøve å få flyttet over dette også! bilder av utgangspunktet:
  23. Tenk i vei har flere bytteforslag på den som jeg vurderer. Men helst kontant
  24. Grattis med ett fint eksemplar av en e36 cab! vi må få tatt noen bilder sammen en dag syns jeg så ser din ihvertfall strøken ut:)
×
×
  • Opprett ny...