Gå til innhold

E39_Cato

Medlem
  • Innholdsteller

    741
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av E39_Cato

  1. Selger en bakstilling med en m5 diff i. usikker på om selve bakstillingen er fra M5. kan være tidlig 3.6 isåfall. komplett med brekkvaiere. selges 6000 el hbo. ligger klar til og hentes Tønsberg Vestfold. selges grunnet plassmangel og mangel på e34.
  2. takk takk =) tenker ikke på det vøtt så da er det fort gjort å glemme. får lete frem no emblem
  3. Skulle oppdatert en runde igår, men da rakk jeg jammen ikke! Fikk "endelig" på skilter på bilen Så var ute å tusla litt så da er det bare å tute å kjøre nydelig cruiser, det skal den virkelig ha! Neste på programmet nå er shine i motorrom. det trengs VIRKELIG! så blir det vel litt små pjusk her og der. Mulig hente no justerbar senk i løpet av helgen, vi får se! Så er jeg jo litt sugen på no stereo også da. bygge noe ned i brønn, da jeg ikke gidder at det skal spise noe plass av koffertrom kommentarer taes vel imot!
  4. Skal sjekke 7ertzen Kaster ut bilde etterpå doffy!
  5. tønsberg, cosmossvart
  6. Selger unna stereo da det kun blir liggende i boden. 2x12 Pioneer champion i bassworx kasse 1500,- Pioneer champion class D monoblock 1000,- JBL forsterker (knall til 6x9) 800,- Tønsberg vestfold. må hentes
  7. Heisann! selger unna litt e34 deler. Svart skinn til sedan. med armlender og dørtrekk. ikke strøkent, men helt ok og putte i bilen. 2500,- ta technix coilovers til front. 1300,- med tuv. M5 baklamper (smoked blink) 1000,- Rattboss for e34 uten airbag 500,- frontfanger med grøftelys 800,- (ikke strøken fanger) bakfanger 500,- kanalskjørt fra 95 (like som M skjørtene mine) 1000,- Bud er selvfølgelig tillatt, men skambud er ikke noe vits Ser helst at delene blir hentet da jeg ikke er komfortabel med å sende store ting.
  8. lager du på den el? hehe, jeg vet liksom ikke jeg.. er ikke en bil jeg er kjempe gira på blir nye brukisen til frua så vi får solgt e61n
  9. Dagen i dag begynte med bestilling av skilter, kom på hele 140,- satser på at jeg da får heeeelt nye skilt! Så kom jeg hjem og så bilen stod med flatt bakhjul. lekker litt i en sveis som ikke er helt 100% men har liksom ikke giddi og gjort så voldsomt mye med det. Jekka opp bilen, fikk dratt av hjulet og kjørt bort på Esso`n og fyllt litt luft Kom hjem, satt det på og skulle akkurat til å slippe bilen ned da jeg ser eksosen. Hærregud og den så ut! Har igrunn ikke tenkt noe over det, men det så rett og slett helt jævlig ut Fikk vaska den skikkelig og gnukka på med no polish, så ble det jaggu litt shiny der også en ting mindre og styre med! Her er ett "før" bilde : og her har vi etter : Naboene trodde nok det hadde klikka for meg der jeg stod å gnikka å gnikka. men syns nå det var verdt det når jeg så hvor bra det ble Kanskje få tatt litt detailing i motorrom også en dag?
  10. får vel dra og bestille no skilter da
  11. Litt blanda følelser har jo auto i e39 og e61 også og der føles det riktig. Men er noe med e34 og manuell. Det føles så riktig. Så blir å bytte etterhvert:)
  12. Idag fikk jeg montert xenon i begge grøftelysa igjen. klarte og glemme og bytte pære når jeg hadde av fangeren sist fikk også knipsa noen dårlige bilder innvendig, er ikke så lett med mob.kamera å her er noen bilder folkens! : Har noen deler liggende jeg lurer på å selge: * svart skinn til sedan med armlender foran * sideskjørt i cosmossvart like som (M) * M5 baklamper til sedan ( de i signatur bilde mitt ) * Ta tecnix coilovere til foran (med tuv) (nye) * ett sett grøftelys org. er noe av dette int, så send meg evt en PM! =)
  13. Lang historie kort, gammel eier hadde gjeld i bilen. betalte ikke ut det han skulle ( som jeg også har kontrakt på) og bilen blir derfor hentet av namdsmann
  14. Du er flink! Bra jobba
  15. Bare å ta turen en dag ingenting er som litt BMW prat
  16. Hehe Freakshow jeg får vel gjøre det da Dagen idag gikk til å få på skjørter, støvsuge og shine innvendig og begynne og få av plastidrit på taket. Går mange skritt i riktig retning er jo fortsatt en de plukk rundtom, men det får jeg bare ta litt etterhvert. prioriteringen nå er å få den hyggelig invendig. tok ut seter for å støvsuge idag, makan til ekkel inni skal man lete LENGE etter! men desto deiligere å få det i orden. fikk desverre ikke noe ferdig bilde inni, men skal få lagt ut det imorra før støvsuging og etter en del rydding : Fikk så begynt å taket. der har en luring plastidippa og ikke hatt på nok. det er så sjukt vanskelig å få av så kommer til å ta tid! her er bilde : Fikk også satt i M rattet mitt idag, noe som løfter hele interiøret syns jeg. selv om rattet er slitent videre er planene få av all plastidip, få i no stereo, xenon i nær og grøft. har egentlig i grøft men ene pæra er gåen. ta rust ved tanklokk, bytte førerdør, muligens sette i el vindu bak ( er dette likt fra sedan?) og ellers litt småtjafs følg med!
  17. takk kjempe fornøyd selv
  18. hehe takluke funker takk takk blir ikke så mye " drastiske " forandringer fra nå da men mer småpjusk gleder meg veldig til å få på skjørtene jeg også
  19. mer bilder fra dagen idag : Parkert på plassen sin Dagens update tar for meg kanalskjørt, og forhåpentligvis litt interiør imorgen. OM været holder seg Ha en fortsatt fin bmw dag:D
  20. Hatt ei lita økt idag, og syns det begynner og dra seg til her nå litt begrenset hva man rekker når man har jobb uke (22-08) hver dag, men full gass fra man lukker opp øya er ikke feil fremgangsmåte Prøver å få gjort mer utover, syns selv det går ganske unna nå men det er fordi jeg har mye av deler liggende. fikk også tak i rustfrie forskjermer til 300,-! det må vel være billig! fikk da byttet ut den bulka stygge ellers så taler bildene for seg selv enjoy! Så over til det som begynner og bli morsomt Så etter en liten vask får lage ei ny linje
  21. Det tror jeg da Kristian Takk Sveigis! Er ikke så lett og holde seg unna e34, spesielt ikke når man har så mye deler liggende håper jeg rekker å skyve unna en del idag så jeg får en skikkelig update ståpåvilja er det ingenting og si på ihvertfall:D
  22. Nice! Følger med hvor i verden går denne hen?
  23. Det gikk da fort og greit ^^ nydelig bil da:)
×
×
  • Opprett ny...