Gå til innhold

E39_Cato

Medlem
  • Innholdsteller

    741
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av E39_Cato

  1. Nei, bytta en sierra i den jeg:)
  2. Gjennomslag og antydning til rådebank. Rart den går i det hele tatt! Ble så varm at radiator eksploderte og motor stoppet av seg selv pga varme. Gøy å låne bort bil
  3. Skotte ja, 15 for komplett bil. Starter med en gang
  4. Kan byttes i boble gammel type
  5. noen nye bilder bare
  6. Blir komplett da jeg ikke har mulighet til og dele den opp
  7. nye ting
  8. Pakke fra gs i posten i dag yeey!!
  9. heisann! trenger litt hjelp om hvordan gå frem og om det er mulig? har en 318is som nå står med gåen motor. og lurer på å hente meg en 325 komplett bil fra sverie. er det da mulig og få godkjent min 318is med 325 motor osv? har jo da komplett bil så alt av bremser, drivlinje osv blir jo flyttet over.
  10. Selger nå min 92 bmw 740 ia. bilen er i grei stand, ikke voldsomt med rust på "deler". bildene er stjålet fra gammel salgs annonse. ( bilen er svensk! ) prisen er HB da det er vanskelig og sette pris på denne vil jeg ha bud.. og da mener jeg seriøse bud! minstepris er satt til 15.000 km på motor / bil er 249.000km. så og si strøkent grått skinn, stor kjørekomp. har kjørt bilen i hele dag og fungerer utmerket og drar skikkelig godt! diffbrems osv osv osv.. genialt for dere som har en 735 og vil ha noe gøyere. evt motor til e30/34/36?? bilen er i vestfold/tønsberg området.
  11. Da var motor død
  12. hehe hadde jo tenkt til og kjøpe keskin kt1 felger, men de ble solgt =) så de får duge litt til. syns det ble veldig greit igrunn
  13. ble noen poster dette da det ikke funka og få alle på 1 post men da var det ihvertfall noen flere bilder! ser ut som pakken min kommer i posten imorra så da blir det enda mer stæsj! ny farge på leppe også! syns det hjelper på bilen nå hva syns folk?
  14. sort diffuser! bilde i verksted. digger den fargen på bilen! leppe som var mer rød enn sort greit og ta av når man skal lakke
  15. da blir det noen bilder da! har fått gjort litt små pjusk, og prøver å være flink til og ta bilder og dokumentere det men noen ganger glemmer man rett og slett og ta seg 2 min til og få tatt! håper jeg fikk det til ganske greit nå ihvertfall beivs på at jeg faktisk har byttet side rute bak! hehe diffuser med gammel lakk enkel og ta av! det liker vi. glemte og ta bilder av pussa ned, men det får gå!, første strøk
  16. Pris på grill ramme? Bulker / rust?
  17. bare lurte på om du har ett bilde av de hovedlyktene på bil? kunne tenkt meg de kanskje om det ikke ser helt teit ut
  18. Jadda!! Var på bilopphoggeri for og kjøpe org spreder h side så jeg har begge mens jeg venter på de fra USA. Gikk inn blid og fornøyd og spurte om han hadde grøftelys h side til E36. Joda det hadde han! Så jeg spurte om pris og fikk beskjed om at han ville ha 500,- noe jeg syns var i det dyreste laget når jeg har kjøpt ett sett nytt fra USA for ca 800 inkl frakt. Sa dette til han og fikk beskjed om at jeg da bare fikk vente på de fra USA. I og forseg greit nok det. Så da spurte jeg om han hadde den lista jeg mangler på front fanger. Da presterer mannen og si at den lista hadde jeg ikke råd til så jeg fikk bare bestille den fra USA også!!! Kjente jeg ble noe forbanna da altså. Makan til oppførsel. Sjuke er at han er eieren også, og har svidd av en masse penger der opptil flere ganger tidligere. Dette var definitivt siste gang jeg var der måtte bare få ut litt frustrasjon her inn på Biltema og handle no pærer og småtteri nå ha en fortsatt gi BMW dag folkens!
  19. Diffuser blir svart silkematt i løpet av meget kort tid:) ang m list er den oppe til vurdering syns den liksom er litt tøff uten også bilder er tatt med iPhone så ser mye bedre ut på bildene enn hva den egentlig er skal få lånt ett skikkelig kamera for noen nye bilder når jeg får på tingene jeg har bestilt
  20. må bare si fy f*** for en rå M5 du har. og rett og slett elsker felgene på den!
  21. Ja da var det min tur til og lage en liten prosjekt tråd om bilen min da planene er som følger: Coilovers Gt leppe (bestilt) øyelokk(bestilt) nye blinklysforan (bestilt) sota grøftelys (bestilt) nye fremstoler etter hvert få tatt den rusta som er proff sote vinduer med lys film nye felger da helst keskin kt1 Ihvertfall! bilen min er en 93 mod 318is som er importert i 2001. km stand på kaross i skrivende stund er 292.000 og motor ca 160.000. bilen er godkjent senket i vognkort. så slenger ut litt bilder underveis av hva som blir gjort ny vaska og fin syns denne fargen kler best og være ren og blir vasket opptil 5-6 ganger i uka da jeg har angst mot støv og pollen! skinn interiør som er helt ok. trenger helst non nye fremstoler da jeg har 3 rifter. M ratt som skal byttes ut med M-tech 2 ratt snart. knust rute pga innbrudd, men ny ble skaffet i går og montert ( kommer bilde med nytt vindu senere) så håper folk finner tråden min interessant og kan komme med innspill og forslag
  22. Passer det e36?
  23. 93 sierra stv 2 liter Doch selges/byttes avgift bet. Må på eu. Burde gå rett igjennom om man bytter blinklys foran. Recaro stoler, senket, eff anlegg , poly i forstilling. Tøff ungdomsbil. Spinner på begge! Bulk i h forskjerm og litt sierra rust i hjulbuer og sånt. Hbo 8000,- innbytte i forslag. Men helst kontant! Bilde kommer
  24. Da var vindu kjøpt!
×
×
  • Opprett ny...