Gå til innhold

Peak

Medlem
  • Innholdsteller

    3211
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av Peak

  1. Ey Hvor handlet du takstativet fra yakima? Passer det alle biler?
  2. Skal tenke litt på det, men tror det vil bli i det minste laget på en e39, skulle vært 18"...
  3. Tror det ville blitt litt smått altså! Isåfall hva tenker du deg i pris for dem?
  4. viewtopic.php?f=18&t=209524&start=0 Edit : Velkommen!
  5. Bump.......
  6. Låner tråden litt! Hva med touring? Kan man bruke de raceland coiloversene det ble linket til på forrige side? Skal ha noe som kan sleppes langt ned og itillegg er ganske stivt.
  7. Bør være 18" eller større! Skal på en 5 serie så hadde vært bra med litt bredde.
  8. Solgt disse eller?
  9. Kan si det samme om Saltkjelen!
  10. Helt ekstremt god jobb "minien" har gjort med den 1-serien, creds!
  11. Hehe! Ikke no problem det du!
  12. Helt lik jeg har det der, med hengerfeste åpning, samme farge å til og med litt småbulker, derfor jeg skal ha ny! bakfangeren jeg ønsker å kjøpe, ser slik ut: Men takker for svar bimma
  13. BUMP!
  14. BUMP!
  15. Er de øverste faktisk mulig å få på en e39?
  16. Hei du! Interessert i å bytte "E34 M5 kastestjerne felger" Mot noen e39 m5 felger eller et sett ac schnitezer type 3? Evt. selge? Om du har de fortsatt da? Mvh. Joachim
  17. Bump
  18. Første siden
  19. Bumpibump
  20. Jepp, dem er helt like bare helt sorte. Passformen kunne ikke blitt bedre, ble overasket hvor bra de satt!
  21. Det er de der ja, var egentlig ikke det jeg tenkte på, vet ikke hvor mange forskjellig originale det finnes jeg men? Har egentlig skaffet meg nå, men er du keen på de svarte eller? Så kan du evt. kjøpe de for 400,- + frakt
×
×
  • Opprett ny...