Gå til innhold

Peak

Medlem
  • Innholdsteller

    3211
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av Peak

  1. 80% sikker på at det var venstre side, når du står å ser mot bilen.
  2. Fant ut at jeg kun hadde én lykt...
  3. Mye mulig, men finnes ikke noe "stance" over denne akkurat!
  4. Ingen interesserte? super spiller, så slipper du ipoden/iphonen slengene rundt i bilen hengenes i usb-kabelen... Her legger du den inne i spilleren!
  5. Disse er kjempe strøkne, ikke no steinsprut eller riper! veldig god stand.
  6. bump
  7. Tror jeg har, kan ta et bilde i kveld så kan du se om det er de du er ute etter
  8. posting.php?mode=edit&f=18&t=209524&p=2218487 Kan disse være et alternativ?
  9. Sedan? Touring
  10. Peak

    Solgt!

    4 gb
  11. Det kan jeg sjekke opp i morgen, men er 235/35-18" bak og 225/35-18" foran på dem med ørlite grann strekk. Er 3 serie hjul og hatt de på en e36 coupe tidligere, helt ypperlig. Men fungerer fint på 5 serie også med et sett spacere
  12. 2600,- Selger også disse M5 Felgene http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 1#p2196811 7000,- for begge settene! Perfekt for 3 serie og 5 serie! ET 40 Bredde 8,5 foran og bak Foran: 225/35-18 Bak: 235/35-18 Ok dekk. Felg 1 Felg 2 Felg 3 Felg 4 Litt lakk flass
  13. kom med bud !
  14. Ja? Jeg har det=) selges for 4.500. 8"/9" * 17" org M5 felger. Ting skal selges? Ikke interessert i å bytte mot e39 m5 felger? Du skjønner jeg må helst må bli kvitt noe sett får jeg skaffer meg nye. Hilsen Joachim
  15. Throwhing stars felger?
  16. innlegg slettet
  17. bumppp
  18. Peak

    Solgt!

    bumppp
  19. bump
  20. Peak

    Solgt!

    Bump
  21. bump
  22. Helt nydelig, sleng ut noen fler bilder etter hvert!
  23. innlegg slettet
×
×
  • Opprett ny...