Gå til innhold

Peak

Medlem
  • Innholdsteller

    3211
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av Peak

  1. Det ser ut som en kopi ja, men er det kast eller skrammer på de? er litt interessert! send meg en PM om du er keen på å bli kvitt de!
  2. Flott at dere fikk en løsning på det, som er akseptabel fra din side.
  3. Flott, kunne du sendt meg et bilde på PM? Har du mye annet som er lagune grønt?
  4. Fine bilder begge to! og er enig med at brunfargen var nydelig. Hvordan hovedlykter står det på den blå?
  5. Strøken bil, slenger meg på å beholde orange blinkers! Hvite vil jeg tro gjør bilen kjedelig!
  6. Kommer frontlykene fra norsk bil? Bilde evt.?
  7. Det er helt rektig
  8. Noen som har noen nye? eller pene og strøkne hovedlykter? Er til en E36, Er snakk om en coupe. Send meg et bilde av lyktene, alt er av interesse bortsett fra AE
  9. Ja, den gummilisten driver å sklir ut, kan du fortelle meg sånn ca. hvor disse skruene er festet og hva de er festet i? hvis du husker da...
  10. Ja, det stemmer. den henger liksom løst og slår inn mot innsiden av dekket, høyre lokariskjerm foran det er snakk om. Hvis lokariskjermen er det plastikk dekselet som ligger oppe rundt hjulet?
  11. Ble det M3 på deg? Må si meg enig at estoril blå er en kjempe fin farge! hvis ikke så jeg utrolig sansen for denne: Usikker på fargen, men tror det er avus blå.
  12. Hei, hjulbuen har blitt løs etter all snøen som er på veien og går innat dekket, hva er det man fester denne med?
  13. Som du ser var det nok et bud
  14. Ja, men du skjønte at det var inkl. frakt? hehe Anyway, nr: 959 33 132
  15. Haha!Godt tilbud;) men i think i'll pass, har hatt hvite en stund nå og vil prøve med orange, tror det blir finere på grønn bil.
  16. Farge på karosseri? Edit: My bad, så det sto i teksten Men priser på sort skinn og m3 hjul? bilder?
  17. Takk for tilbud Stoppie_master men har orange frontblink så "må" nok ha orange taillights
  18. kom opp med et bilde av den, så byr jeg deg 520kr for den
  19. Skulle gjerne ha kjøpt et par baklykter til coupe med orange blinkers? Noen som har?
  20. Kan ikke se for meg at det er noe annet enn vannpumpe, så må si meg enig med PIIIPower over her. Hadde det samme problemet på min, ble ikke sugd vann inn i slangen, så sjekk den
  21. Byr deg 400kr inkl frakt for forsterker
  22. Ey, vi selger den til 499 på expert kompis. Må nok litt lengre ned i pris :/ Lykke til
  23. Ta den med deg hjem! Ser vanvittig bra ut, pen farge og nydelige hjul den står på! Det eneste jeg stusser litt på er rattet?
  24. M3 GT replica vinge til coupe. liten sprekk. farge og bilde?
×
×
  • Opprett ny...