Etter lit om og men så ble det til at jeg la ut en prosjekt tråd her da, Digger Bmw å skrur jo lit nå å da på denna gamle goe E30n så kan jo vere morro å legge ut lit bilder å skrive lit osv å lese og se på det i etterkant!
er en 89mod E30 320 touring
gått lit over 250 nå
detta var en bil jeg fikk til en bra pris i tilleg til noe deler fra et turboprosjekt jeg hadde gående en liten periode på en E34..
Planer
Få på M3 bredding
Evo 2 front
Lakkerin
coiloverkitt
skinn int
annen motor etterhvert, usikkert hva
osv osv mye man vil gjøre
Hadde regna som bare rakkern på jessheim, så da ble det perfekt nedi "ormenlange" for og ta noen bilder!
På Gatebil @ Rudskogen
^^
gammal drit som trengte en forbedring, da var det og sette inn noe nytt!
Men så gikk diffen bare noen dager etterpå, det var bare noen tenner som gikk, så det ble sveisa, men så er jeg vistnok ikke en sveiser så den røyk også så da ble det ny diff istede, dessverre uten sperre, men fikk tak i en på dagen med Gruppe B foring så da gikk jeg for det
flytting til drammen, og bilen gikk ikke mange metera før den kokte, så da ble det henger
Siden stakkars bmwn hadde fått kokeproblemer så ble toppen demontert, frest, radiefreste ventilseter, trykktesta og vakumtesta, og ventiljustert.. til montering ble det også handla inn nye topp bolter, nye pakninger, termostat, nye bolter til grenrøet, ny regreim og reimstrammer, ny vannpumpe, 12" ell vifte til radiator. ja var det jeg kom på nå som ble handla inn..
Jeg og 2 kompiser dreiv og monterte toppen og koste oss en lørdagskveld med musikk i fra bilen
Fant ut av at det lakk noe smått med kjøleveske inn i bilen, da var det og skru igjen, ut med halve dæsjen, og finne feilen!
viste seg at det var en sprekk i et plastikkrør, som går inn i varmeapparatet, blir enten bestilt ny eller prøve å se om jeg får det tett... trur den lille dritern er dyr siden det er en elektreomagnet på den som jeg trur er til å justere mengden inn? ikke sikker
Men får se hva jeg gjør med den i morra..