Spiller jo ingen rolle om du lakkerer over, du har jo grunning under shytsen! Greit nok at det hadde blitt tettere og trengt inn mindre vann om du hadde lakkert over, men det er små porer i klarlakk og base, eller 1 sjikt for den saks skyld! Rust blir det etter mange år uansett!
Det spiller jo jævlig liten rolle om man bygger på en 318 eller 325 når det eneste som gjør at den ikke kommer gjennom er 20kg!! De 20kg kan han få kasta ut av bilen lett som bare det. Da sparte han de pengene på å kjøpe en sliten 318 enn en sliten 325
Angående taket ditt, om du tar av taktrekket innvendig og bruker en gassbrenner og varmer opp stålet så vil det gå tilbake til den formen den hadde(dette funker bare på større flater). Det vil ikke bli helt 100% men antageligvis bli bedre.Mulig dette ikke går på din om det er mest småbulker, men det funker veldig bra på større bulker.
For helvette heller, er du ikke fornøyd med hvordan trådstarter utfører arbeid eller hvordan den ser ut når den er ferdig kan man jo drite i å kommentere. Trådstarter deler prosjektet sitt på et forum, og er bestemt på hvordan han vil ha bilen! Tviler sterkt på at trådstarter bryr seg om negative kommentarer! Stå på balchen, ser frem til å se bilen på veien!
Er det MR Iversen ?? :D
Stemmer det! Må gå innom tråden innimellom for å se hvordan det går med prosjektet! Ser frem til å prøve denne i sommer!!
For helvette heller, er du ikke fornøyd med hvordan trådstarter utfører arbeid eller hvordan den ser ut når den er ferdig kan man jo drite i å kommentere. Trådstarter deler prosjektet sitt på et forum, og er bestemt på hvordan han vil ha bilen! Tviler sterkt på at trådstarter bryr seg om negative kommentarer! Stå på balchen, ser frem til å se bilen på veien!
Er jo ikke farlig å kjøre med sveisa sperre, og om du ligger i 11okm/t på E6 så kommer det ingen brå nok sving som får bilen til å slippe! Og som flere har sagt før, dekk er til for å skiftes, det samme gjelder foringer! Sveis sperra di, dra bilen ut på veien og ha det gøy!