Gå til innhold

jonas1///

Medlem
  • Innholdsteller

    1155
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

Alt skrevet av jonas1///

  1. En stund siden update nå så kommer en liten en nå Venter enda på starteren så har ikke fått gang på motoren enda :/ Men fikk hentet et lass med lakkerte deler her om dagen:) Fått på frontplate og grill Fikk montert mtech 2 vinga på bakluka og framskjermene Prøvde meg og på en litt spenstig vri på toppdekselet da jeg hadde 2, tror det kan bli bra
  2. Tidenes grommeste bryter da
  3. som overskriften sier, trenger starter til min s38b36 Si ifra om du har en liggende
  4. Skjer litt i garasjen nå Kom hjem ifra e30meet med mye pågangsmot etter å ha sett alle di gromme bilene Så nå er motoren i, driver og kobler opp alt Har fått igjen mye fra lakkering men ikke alt da jeg har ventet ca en måned på en dør som kom idag.. Men men bilder liker vi Mangler enda en starter men tror jeg har fått tak i så håper jeg på oppstart veldig snart og at motoren funker som den skal!
  5. Noen som har bilde av grå e46 stv med svarte 17" og pigg senterkopp?
  6. Spesielt om ikke annet Tror vi går ifra kvinesdal i 4 tida
  7. Litt bilder av bruksbilen som er rigget for e30meet Kan jo røpe at felgene skal på e30en når den blir klar Er bbs/kersher rx i 8 og 9" 17
  8. Fått montert litt med god hjelp av kkme30m50 og finken:) Motor klar til å settes i
  9. Fått kommet litt igang, nesten klar med å legge nye bremserør da di gamle var aaaltfor lange da det har vært abs på denne. Ellers er planen å få i s38en iløpet av helga, håper den starter og går bra da jeg aldri har prøvd motoren i det hele tatt! Monterte vipperutene bare for gøy
  10. Hehe godt det ikke bare er meg
  11. Har nå fått igjen bilen fra lakkering! Mangler enda å få lakk på resten av delene pluss at jeg venter på en dør fra koed som visst nok tar laaaang tid og få .... Ble veldig fornøyd med fargevalget, tror den blir bra når bilen kommer ut i sola:) Nå gjenstår bare myyye montering Men her er litt bilder Blir noen timer i helga på å få inn igjen motoren Ser jo veldig dårlig ut får å røkke e30meet Men kommer jo selfølgelig til å prøve å få det til Kommer uansett på treffet enten med e46 vogna eller e36en til en kamerat som forøvrig også står til lakkering Har også fått tak i noen gromme 3 delte felger men vil ikke røpe di helt enda
  12. Neeei har gledet meg til å se denne på e30meet... Kjedelig å få sånne problemer allerede etter motorbyttet
  13. Vet du utveksling?
  14. Riktig Er ikke helt sikker da han byttet motor nå nettopp men tror han snakket om rundt 700 hk og 900 newton om jeg ikke tar heilt feil:) Hygglig å høre håper det blir skikklig bil av det
  15. Litt bilder av fuging av fjørtårn og litt div plasser Grombilen til lakkereren står også her, tipper noen kjenner igjen denne
  16. Trenger senk til bilen, står e30m3 understell på den hva passer da? Er det likt ifra vanlig e30 ell noe annet?
×
×
  • Opprett ny...