Gå til innhold

jonas1///

Medlem
  • Innholdsteller

    1155
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

Alt skrevet av jonas1///

  1. Håper og det Havnet i egersund tror jeg
  2. Ja ble veldig fornøyd med bilen i slutten
  3. ja er litt trist heh Men er gira på noe nytt nå!
  4. Hva med en bimmers caps?
  5. Da var e36en solgt Kommer til og angre men la gåå Satser på det kommer ny sommerbil i garasjen snart...
  6. Snart vår her i sør
  7. Henger meg på her
  8. Blir sikkert bra det, men syntes det ser hakket mer hårete ut sånn som det er nå
  9. Haha den tabben med sommerhjul litt for tidlig ryker jeg på hver år hehe
  10. Likte veldig godt hettegenseren til poppy med bimmers og bmw på ryggen
  11. Spennede, følger med her om det kommer noen kule design
  12. Kvinesdal vest agder
  13. Kom over denne her, vet ikke om det er repost. Kan ikke tenke mye denne fyren her Moderatoredit[mAZE] :Flyttet denne hit. Om det er repost kan ikke jeg svare på i farten.
  14. Har nå bestilt 2 nye lykteglass og sorte nyrer, bilder kommer når jeg får det. Vurderer også å legge lys mørk film på di men får se
  15. PM besvart
  16. opp og hopp
  17. hehe ja, men gikk verre med bambi..
  18. Skrøpelig å skrøpelig fru blom Hehe, ja stemmer den går dårligere med k&n filteret selv om jeg laget en skillevegg for å ikke få inn varmluft. Har nå powerfilter insert i orginalboksen og det funker bra Men bråker nok litt mer nå ja siden det er eisenmann endestuss, og ja orginaleksosen var helt råtten så ikke rart den brommet litt nå du hadde den
  19. Traff på bambi på vei til jobb.. knust lykt og mista grøftelysdekselet og fangeren ble litt trykt inn. kunne gått mye verre så skal ikke klage
  20. buuuump
  21. Hehe det gjorde seg med en vask ja! Ellers veldig pen e91
  22. Har sendt deg pm
  23. Er kun rens og "leathermilk" Det strammer det ikke opp holder det bare fuktig slik at det ikke sprekker og slikt Jo takk Tja sola tittet innom såvidt på lørdagen så da rakk jeg noen bilder hehe
×
×
  • Opprett ny...