Gå til innhold

jonas1///

Medlem
  • Innholdsteller

    1155
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

Alt skrevet av jonas1///

  1. Det er facelift front om jeg ikke tar helt feil
  2. mitt utgangspunkt var slik Og nå slik
  3. Gratulerer med konge bil!
  4. Hehe ser den, takk for det Nei er ikke det
  5. Takk for det Ser ut til at bilen havner på finn iløpet av et par dager, men er litt usikker mtp salg, vet ikke hva jeg vil kjøpe
  6. Nei desverre Bare å komme med flere bytteforslag folkens
  7. Fin bil! Syns felgene passte veldig bra
  8. Får en syykt rå e36!
  9. Bilen kan ses i sirevåg på lørdag på gs bildeler sitt treff
  10. bump bilen har airbag på passasjersiden noe som ikke mange har og dashbordet ser penere ut lyktespyleren som mangler på bildene er nå montert
  11. Sikkert en grunn til at det interiøret er sjeldent..
  12. hehe må få sett d live
  13. Hmm vettkje heilt ke eg tykte om dei skruan
  14. Tok et lite bilde idag forøvrig tilsalgs
  15. Lite rust kommet 2 små bobler men ikke noe synlig Nei er i bra stand vil jeg si, det eneste jeg kommer på i farta er at airbag lampa lyser fordi jeg byttet ratt og dekk begynner å bli slitt men holder en stund til
  16. Tror ikke det, erpå jakt etter nyere bil ser du Men takk for forslaget
  17. Hehe ja 200sx er liksom driftebil i mine øyne Har en kompis med slik, moro bil
  18. Fin bil! Men tror jeg satser diesel istedenfor driftebil hehe
  19. Alt er mulig Hehe:P Mer info? Pris?
  20. Se det ja:) Fin bil, men skal jeg ha e46 så vil jeg ha facelift:) Men takk for tipset
  21. Moro med oppstart endelig:)
  22. Det er mulig:) Mer info?
×
×
  • Opprett ny...