Gå til innhold

2003-E46

Medlem
  • Innholdsteller

    62
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om 2003-E46

  • Bursdag 02/26/1984

Profile Information

  • Interesser:
    Oppland/Hedmark

2003-E46's Achievements

  1. Jobben kjøpte Plasti Dipp fra Oscar Gausel AS http://www.oag.no] Mitt inntrykk var at den satt litt dårlig, men det var ikke spray boks da vel å merke..
  2. Locktite pleier å løser ved 100-150 grader, så jeg ville varma litt forsiktig der (uten å smelte bremseslangen) og brukt en slagnøkkel. Da kommer nok skruen. Greit å bruke noe som er sekskantet (slagpiper) og ikke tolvkantet også hvis du skulle bruke muttertrekker
  3. Litt lirking med en grisepikk mens du dunker forsiktig på toppen skal funke bra.. Men ikke dra hardt, brått eller skeift.. Litt varme rundt skruen kan også hjelpe deg hvis den sitter, sammen med litt frysespray på selve skruen Men jeg er helt enig i at det blir ett større problem med en knekt grisepikk i hullet, så du bør være litt forsiktig Har du ikke brukt det før anbefaler jeg deg ikke å prøve det nå heller.. Skal du bruke linksbor er det lurt og bore ett tynt hull med ett vanlig rexbor ca 2-3mm, slik att linksboret hugger bedre tak i skruen
  4. Grisepikk, linksbor eller lignende.. Stikker noe av den opp får du sikkert tatt den med en tang, wisegrip-tang er glimrende..
  5. Er det snakk om de løse skruene eller boltene du skrur muttrene på?
  6. Du er nok desverre ikke alene om det her, søk litt i forumet så finner du nok svar
  7. Haha, det samme skjedde med meg også faktisk når jeg var 35 mil fra hjemmefra, på besøk hos mor og far. Gode råd var dyre og jeg ringte NAF og tenkte at dette ikke var noe problem.. Det første vi merka var at den eneste muligheten for å få opp bilen uten å knuse en rute, var å trykke på fjærnkontrollen som lå på midtkonsollen. Det ble også litt vanskelig når han klarte å dytte nøkklene mellom setet og konsollen Endte opp med å kjøre 70 mil i bilen til mor mi og 35 i min egen den kvelden og natta for å komme meg på jobb igjen. Derfor har jeg nå bestandig med den lille plastnøkkelen som passer fint i lommeboka
  8. Manufacturer Part Number: 13 62 7 788 744 Interchange Part Number: 0 928 400 529 Det er de eneste nr. jeg har på den.. Står at den går på bilen min, iallefall ifølge selger, men om det er en god nok erstatter for BOSH sin LMM vet jeg ikke..
  9. Hva tror for eks e34_525tds om den saken?
  10. Ja for bilen har vel lært seg og overstyre den gammle måleren når den var deffekt? Så jeg må vel nullstille ecu`en eller kjøre en stund for att det skal begyne og funke normalt? Er litt skeptisk til å kjøre når det ryker sånn jeg, så det må vel bli en tur til på verksted da igjen, men må det være bmw verksted?
  11. Ehhm, jeg kom til å tenke på en ting.. Jeg bytta luftmassemåler på bilen fra en BOSH som satt der til denne som jeg kjøpte på ebay, må det programeres om noe eller er det bare plug and play? De er jo ikke helt like og er ikke samme merke Tror ikke det løser problemet, men kanskje noe av det...!?
  12. Det gjorde jeg også, fikk det til en veldig grei pris syns jeg, 285$ for ett sett.. Takk for alle tips og svar!
  13. Takk, jeg har også skjønt att det ikke er ovale sylindere faktisk hehe Jeg bor ved Gjøvik, men pendler opp igjenom østerdalen av og til, så jeg kunne jo dratt bilen opp til deg hvis du hadde hatt tid å se litt på den!! \:D/
  14. Kan det være injektorene eller? Noen som har hatt lignende symtomer når de har vært kaputt?
×
×
  • Opprett ny...