Gå til innhold

Polkagrislaila

Medlem
  • Innholdsteller

    174
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Polkagrislaila

  • Bursdag 05/23/1991

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Polkagrislaila's Achievements

  1. Selger helt nytt TA-Technix Coilovers / Justerbart senkesett til BMW E36 1992 - 1998 mod. Passer til Touring, Sedan, og Coupe. Følger med TÜV papirer for godkjenning. Selges pga. touringen gikk til helvette.. Settet ligger i Sandnes (Bogafjell), men kan være behjelpelig med frakt innen rimelig avstand - kr. 2500,- Kan betale evt. frakt med posten.
  2. 400,- + frakt? Min synger helt på siste værset nå, så tærer på både batteri og tolmodighet..
  3. Har du starter, isåfall vil jeg kjøpe? Bosch 1,8KW
  4. Da har jeg fått bilen tilbake, men med noen småfeil på motoren enda, så da bruker jeg tiden på å sette på folie på lyktene, bytte grill osv. Slik ser den ut idag! Fornøyd med felgene, men den er nok litt for høy framme, så neste blir å invistere i coilovers!
  5. Nå åpnet jeg AGR ventilen, og denne hadde mye olje"grums" i seg, antagligvis fra forrige gang turboen gikk til helvette - de som har skiftet motoren har tydligvis ikke renset denne. Er jeg fucked nå, eller kan jeg rense AGR ventilen og håpe på det beste? Vil også koble ut eksosreturen, dvs. plugge igjen nr.19. Men har nr.15 forsatt en oppgave da, eller burde jeg kjøpe ny denne uansett? Håper noen kan gi meg svar..
  6. Jeg har nøyaktig samme problem etter motorskifte - og lurer på å skifte nr. 15 - denne elektriske ventilen. Men det skal nevnes at før jeg skiftet motor kom det mye olje inn i innsuget, samt AGR ventilen - betyr dette at det er selve AGR ventilen som er gåen hos meg, evt. trenger en rens?
  7. Håy! Virker som Titan768 har laget en ny tråd angående dette: viewtopic.php?f=1&t=142964&p=1485469#p1485469 Problemene han beskriver er identiske med mine, og da han byttet nr.15 på vedlagt tegning, en ventil som styrer dette med turbo osv. så ble den helt bra igjen. Lurer på om jeg bare skal bestille en slik en fra GS? Har nett kjørt i 6 timer med dette problemet, og vil ikke ødelegge noe. (Nett hentet den fra motorskifte)
  8. Har samme problem - rett etter motorskifte, turboskifte. Noen som vet hva som gjør dette? Den er jo chippet i tilegg, men ikke hører jeg turboen, og den drar utroooolig dårlig i bakker. Kan også nevne at turtallet detter skremmende mye når jeg clutcher den.
  9. Satt på BMW-emblemene på felgene idag - ble mye bedre synest jeg! Mindre "jalla"! Bilen får jeg desverre ikke før om 7-14 dager, en har mangen planer klare til jeg før den! Skal kjøpe inn 3M poleringsmaskin + poleringspakke fra 3M for å få litt mer liv i lakken, og bli kvitt alle småripene! Men jeg må se hva som blir prioritert først, mtp. at jeg har en leilighet som står på trappene til å bli ferdigbygget!
  10. En liten update: Da har jegg fått dekk og felg i hus, samt grå og gul film til lyktene. (får se om jeg bruker den grå filmen over lyktene) Svart 97'facelift grill er også i hus! Har også bestilt BMW-emblem til felgene! ) Neste som skal bestilles er nok coilover og soting + lakk til speil og skjørt! (her kjøper jeg bare slik orginal bmw lakkspray, da det er så lite) Lurer på på å bestille Soyafilm til alle bakrutene, og sote vinduene fremme med vanlig sotefilm selv - for å få riktig overgang og slippe problemet med dårlig utsyn. (Soyafilm er visst kjent for å være litt ruglete ved utsyn) Bilder av dekkene:
  11. Hei! Nå har jeg kjøpt noen ET35 8x18" felger - og lurer på om dere/noen har erfaring hvorvidt der er nødvendig med spacere på en E36 Touring 97.mod? Tenker da på TA Technix sitt galvaniserte sett. Er det evt. mulig og finne ut på forhånd? Så kan jeg bestille med riktige spacere isåfall. Husker jeg hadde gikk på en smell forrige gang jeg kjøpte dette settet, og måtte kjøpe noen heftige spacere for å få det til å gå..
  12. Hmm.. Jeg er bare husker hvor mye styr det var med en IS jeg hadde, da felgene tok borti coiloversene, og jeg måtte ha noen heftige spacere.. Men på en annen side så er jeg ikke så låst som med fast senking, i tilfelle det ikke skulle bli fint.
  13. Ja, det blir nok 55% hele veien. Men før soting tror jeg det blir prioritert senk! Og da jeg har erfaring med at coilovers kan gjøre det nødvendig med spacere - og siden jeg har 18" nå, så tør jeg ikke ta sjangsen på at det går. Så jeg skal ha dette settet: http://www.partsandretards.no/senkesett ... tion-kit_1 Tror det blir 40/30 da 60/30 kan bli en smule for mye.. Trenger også noen synspunkter på foliering av lyktene. Vurderer å foliere linsene gule, og deretter "røket" (sotet) over hele lykten - håper å få noe lignende effekt som her: Mulig jeg bare lar det blir som det er og.. men er ikke gule lykter litt porno?
  14. Da har jeg bestillt: - Nye felger og dekk! Calibre Vintage 18" med 225/40 dekk på! - Har bestilt ny motor, med ny turbo, da alt gikk til helvette med den jeg hadde i nå. Så nå har jeg snart en 318TDS som kun er bikket 150k. - Ny grill, svart 97 mod. facelift - Gul folie, skal se om jeg folierer alle lyktene, eller kun grøftelys.. Skal også bestille soting, og tenker på å bestille fra Soyafilm i sverige! Men skal jeg bestille helt svart bak og litt mer røket framme, eller røket over alle vinduene?
  15. Takk for svar -Erik-! Felgene har dimm 8x18" ET38 forran, og 9.5x18" ET42 bak! Dette er iallefall lovlig i forhold til vognkort osv.. Men jeg har planer om å senke bilen litt, så da må jeg vell sikkert valse litt bak, da jeg ser mangen som har 235/40/18 har må dette..
×
×
  • Opprett ny...