Gå til innhold

Eirik36

Medlem
  • Innholdsteller

    73
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Bergen

Eirik36's Achievements

  1. Har akkurat fått att bilen frå verkstad etter turbobytte. Bilen funke teknisk som den skal, men det er tilnerma 0 bånndrag i bilen. I oppøvebakka må eg halda øve 2000 omdreininga for å ha kraft te å klara da. Bilen er chippa og gjekk so ei kula øve heile registere før turbobyte. Det er snakk om ein 00 e46 320d. Har nokon vert borti detta før? Skal innom verkstaden att men kan vere ei stund til dei har tid til den
  2. for all del ingenting gale me den! eg syns berre da va artigt me 3.2 m3 motor i ein e39. aldri sett før var kanskje feil å plassera den inn her men da passa seg liksom sånn
  3. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41639982 når me er inne på m5
  4. det var vell noe mer enn svetting vill jeg si... vi snakker vell lekasje. stakk handa nedi for å kjenne på den og ble helt innsausa i olje
  5. Siste nytt frå verkstaden nå er da det har begynt å komme olje ut fra turboen (det gjor det ikke da jeg leverte den fra meg) og de mener det er den som trenger å bytes. Og at bilen da skal fungere som normalt igjenn. Virker dette riktig? Fikk ikke følelsen av at de helt hadde kontroll på det
  6. ok, skal prøve. hva mener du med det?
  7. Gjort da. Da funka ikkje. Va kun når da røyre var kobla frå den gjekk reint
  8. Gjort da. Da funka ikkje. Va kun når da røyre var kobla frå den gjekk reint
  9. Då hadde dei feilsøkt. Fant ingenting i da elektriska. Men dei sa at om dei tok av da metallrøyre på egren av, so gjekk bilen reint. Dei var vist fasst bestemt på at da va karalysatoren i og me da va lite trykk i eksosen. Hjalp ikkje at eg sa tre gonga at da hadde eg alt prøvd. Nokon som har nokon meiningar utover detta?
  10. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... hQuery=Bmw Eg e nesten nyskjerrig på ka mørke hol i verden folk fiske opp sånne bodykit...
  11. Då har bilen vå på verkstad og dei seie da e noko gale me da elektriska i bilen. So einaste som var å gjra va å feilsøka. Og sidan eg verken har utstyr eller kunnskapa til slikt blir detta ei kosleg rekning... Ska oppdatera når eg ein gong får svare
  12. Var ikkje katalysator. Kobla frå eksosen so da blas rett frå turbo. Les startspørsmåle. Lmm er flett ny. No blir bilen levert på verkstad for å diagnotiserast i morgon. So får eg ofra ei geit og hopa da ikkje e dieselpompo som har stråke me. Eg har filma korleis bilen oppføre seg frå tomgang til den stoppe på 2000. Er det rå og legje ut det her om det er interesse? Er ikkje so dreven me sånn datagreie
  13. Korleis kan eg sjekka om den virke som den skal?
  14. Då va eg av att me driten og einaste nr eg fant på den nye va >PBT-GF30< Sammr sto på den gamle. Nokon tips te ka eg skal begynna å feilsøka på? Og korleis? Er ein trist og frustrert mann no:(
  15. Har ikkje fått programert den nei. Fekk ikkje beskje om at da var nødvendig. Skulle berre byta so sko da ve gull igjenn. Dieselfiltere vart byta i sommar
×
×
  • Opprett ny...