Gå til innhold

Telcontar

Medlem
  • Innholdsteller

    573
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Telcontar

  1. Telcontar

    LED lys X3

    Du må poste bilder nå du har montert dem. Så noen bilder på Dybik Tading, de ser noe sterkere ut enn mine 5w.
  2. Min er, som du nevner, beige på nedre del. Er nok mer jobb å holde dette rent ja, så din bil har egentlig bedre combo der. Er hovedsaklig fot brønn på førersiden som blir mest møkkete, resten er ganske rent og pent.
  3. http://www.dinside.no/870321/tidenes-raaeste-bmw-m3 Ikke helt den fargen jeg ville hatt, men rå er den.
  4. Telcontar

    LED lys X3

    De LED pærene jeg har på min bil, synes ikke de lyser så veldig sterkt. Tvertimot så kunne de ha lyst enda sterkere for min del. Her er noen bilder ihvertfall: Monterte også hvite grøfte lyspærer i samme slengen. I dagslys synes jeg de blir litt for svake:
  5. Har selv omtrentlig samme combo selv, carbon sort og beige skinninteriør. Det tar seg veldig bra ut rett og slett. Deilige seter også disse comfortsetene til BMW, sitter som støpt
  6. Tro meg jeg prøvde, har medium store hender. Det var klin umulig å komme skikkelig til. Synes ikke det var så vanskelig å ta lykta inn og ut.
  7. Til den prisen bør du for all del selge
  8. Mye lirking kan bekreftes herfra også, og lyktene bør helst ut. Må ikke ta av kablene, så lenge du kan plassere lykta i motorrommet. Husk for all del å teste at det er lys i nye AE pæra FØR du har lirket lykta på plass igjen
  9. Har gått og lurt på om det kommer eller om det er helt uaktuelt for GS. Greit med alternativ til Bilia i Lier og Hønefoss. Bor sånn pass langt unna begge.
  10. De nyrene kledde bilen veldig bra.
  11. Prøvde mye rart før jeg kjøpte BMW, ble aldri fornøyd med hverken Ford, Volvo eller Audi. Toyota, VW og Skoda prøvde jeg ikke (Toyota har jeg hatt før, så det fristet ikke). Mercedes, for dyrt og gubbete. Ford Mondeo var vel nærmest, men komforten og kjøre egenskapene til 5-serien var det ingen som kunne matche. Bare min mening, men kanskje du finner en som du liker bedre enn 5-serien din
  12. Nypris idag: Playseat ligger på fra 3500-4000kr Rattet liggger på 2000kr. Brukt pris er max 50% av ny, så du kan ikke regne med å få mer enn 3000kr dette settet her. Nytt kan kjøpes til ca. 5500-6000kr. Edit: litt ekstra kan du forlange for girsift saken, men ikke mye, sånn er nå bruktmarkedet.
  13. http://www.dinside.no/870056/bmw-lager-nytt-av-gammelt-328-hommage
  14. var visst et unntak for avisa, hva man ikke gjør for lokalavisa
  15. Byens kuleste bil (les Drammen) http://dt.no/nyheter/her-er-byens-kuleste-bil-1.6252358
  16. Tøff bil og herlige felger, Starspoke 128. Håper jeg skal ha de samme på min bil neste år (19" versjonen).
  17. Mulig han tenker på m-sport styling pakken, altså front fanger, sidekjørt, diffuser sak bak.
  18. Er nok i Drammen den rød e34'en. Er Bragernes kirke i bakgrunnen hvis jeg ikke er helt på jordet.
  19. En ekstra lang båt som har gått som limo i London, lukter 'hen parties' lang vei Har vel rattet på feil også den
  20. overså den gitt, norsk media er trege
  21. ny video ute http://www.side3.no/article3148815.ece
  22. Takker, det var bra å se disse felgene på en litt mer "normal" bil (les litt mer lik min ). Ser veldig bra ut på din bil. Siden min har xdrive så har den ikke m-sport fjæring, så senk må jeg stå for selv. Tror ikke jeg senker den mer enn 20mm. Pga. xdrive så har bilen min annen ET også, så jeg må ha de som er ment for X3 (ET46 foran og ET51 bak), med spacere så komme de helt ut til kanten. ACC er veldig digg, men NightVision har jeg ikke brukt en eneste gang enda. Kunne lett bytta det bort mot hifi-pro annlegget
  23. Takker for god feedback. Starspoke 128 (var en liten leif i starten der) er min favoritt også, men koster en del. Får holde øya oppe på Finn.no, ellers så får jeg se hva økonomien tillater til våren.
  24. Ligger ute på finn.no til 3000kr for alle 4. Sendes ikke, kun henting.
×
×
  • Opprett ny...