Gå til innhold

lien1

Medlem
  • Innholdsteller

    22
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om lien1

  • Bursdag 01/26/1988

Profile Information

  • Interesser:
    Vatne

lien1's Achievements

  1. ålesund
  2. God bil, med mye nytt av deler selgest. Bilen har rulla ca 225000km, førerstol er litt slitt. Baksete har en liten rift. Bilen har dobbel takluke (som ikke funker) men det følger med 2 nye motorer pluss rele boks. bilen har meget lite rust. bryter for bagasjerom sluttet å virke. liten sprekk i frontrute, men den går gjennom eu. den er i et hjørne så den blir ikke større. bilen har ny forstilling. ALLE stag er byttet. nye bremser rundt om hele bilen. nytt bensinfilter. olje bør skiftest.har filter liggende. nytt eksosanlegg fra 525. sommerdekk er 18" rondell d58. 10" breie bak med nye 265/45 8.5" fram med 235/50 fram dekka holder vel en sessong til. vinterdekk er i 15" stål. med greie dekk. ellers er bilen fin å se til, berer såklart litt preg av at den er nesten 20år. bilen bruker/lekker ikke motorolje. kjørt ca 10000, å pinnen viser enda max. vann er også likedan. starter lett i både plussgrader å minusgrader. eneste minus med bilen er at den ikke er eu godkjent. det som eventuellt mangler nå er traversforinger bak. god å pen bil. ved intresse send pm med tlf nr. så ringer jeg. da jeg ikke er å nå på tlf på dagen. er inne på bimmers hver dag så jeg ringer samme dag pris : 15000/ men ikke ver redd for å gji meg bud.
  3. send pm om du har et eksosanlegg som er i bra stand
  4. når reimen er av bruker du en oljefiltertang på reimhjulet på vifta å holder igjenn med men som de andre sier, husk at det er links gjenger:) lykke til
  5. var borti noe av det samme på en 525ix, den ville ikke over 4000. og vi bytta alt av følere, coiler, lmm, ja absolutt ALT. 6000kr i deler med en diagnose. det som var pinlig var at d var bensin filteret bytta det og den gjikk fint igjenn så den dagen min bynner å fjuske bynner jeg med bens filter. Lykke til
  6. Hvordan syns du at de "drar"? Min var utrolig daff, føltes IKKE som 170+ hk, men kan hende at saken er bedre med biler uten tung panaromatak og automat. Nesten så jeg fikk lyst på en igjen han har 2 med autolat å 1 med manuell. den med manuell går selvsagt bedre, testa den med manuell mot en 525i sedan, å holdt den opp til 200, da ga begge seg, å da har ixen panoramatak. den med automat har ikke panorama tak, men med den kjørte vi fra en chevy pickup opp en lang å ganske bratt bakke, med en 2tonns graver på slep chevyn va vel av typen 6.5turbo. hadde vel ikke mer en 150, men han kom seg ikke forbi
  7. kompis av meg har 3 stykker, å dette er rått på vintern. alle de 3 har rulla langt over 300.000 å det er ikke noe problem me de.
  8. det letteste å gjøre for å finne ut det er : legg deg under bilen ved bakhjule på høyre side, få en kompis til å skru på tenninga, hører du ikke pumpa så kan du sjekke div ting som , bensinpupe relee, om ledningene er ryki osv
  9. hatt samme problemet på min, bråket noe jevli når den er kald, å det løste jeg me å fylle litt olje
  10. har hørt litt om det samme, der var det noe vakum tull som gjorde at den ikke fikk turtall før den ble varm :S
  11. Har du ei girkasse til 525ix 93 mod så er jeg interisert. MANUELL
  12. Tåkelys med innfestning. Det er av typen med vanlig glass
  13. Dette var 76 artige sider å lese pågangsmot var noe du ikke manglet. ble faktisk litt irritert når jeg ble ferdi å lese alle sidene, for dette var som å lese en goooood bok
×
×
  • Opprett ny...