Gå til innhold

morten.2

Medlem
  • Innholdsteller

    228
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av morten.2

  1. S50B32 motor selges. Selges som rep objekt,da den brukte vann,så toppakning er nok gåen. Motor sveiv fint før den blei demontert. Motoren mangler servopumpe og det er ikkje org bunntro på den,men vanlig E36 bunntro. Befinner seg i Vest Agder. Send PM om du lurer på noe. 15000,-
  2. Jeg har vært borti det samme. På diagnose kommer det bare opp feil på abs sensor og hvilken side og om det er forran el bak. Det kan som det står over her like gjerne være hjullageret.Jeg målte følerne hver for seg. Ohm'et de.Og det viste seg at det var hjullageret. Byttet det og alt var i orden.
  3. Kjekt og ha verktøyet til å låse av svinghjulet og det til å holde kamaksel på plass med. Jeg fikk laget verktøyet på jobb, men det finner du på Ebay og på biltema.
  4. Bare hyggelig å kunne hjelpe.
  5. Årstall står på blokka, i støpen like over starteren. Da har nok ene blokka blitt borret ved ei tidligere anledning. Std boring er 84mm. Hvis du sjekker hva du har så har jeg stempel til deg opp til 09.87 mod. Jeg skal forbi deg i morgen tidlig og kan legge ned et stempel på veien om det er riktig mod
  6. Hvilken årsmodell er motoren? Det er forskjell på om det er katalysator eller Ikkje.
  7. Hei. Disse er solgt ja.
  8. Denne dumpen har jeg enda.
  9. Setter i gang denne tråden igjen
  10. Du har vel en ide om hva du vil ha for de.
  11. Han her hadde en 04 mod motor. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46785806
  12. Jeg fryktet det var mye jobb med det elektriske. Det er kanskje det beste å bare åpne og overhale den motoren jeg har. Takk for svar
  13. Jeg har en E46 320d 136 hk 1999mod. Jeg lurer på å sette i commonrail 150hk motoren. Er dette plug and play eller er det masse jobb? Noen som har gjort dette?
  14. Heisann. Jeg har liggende ei M52B28 veiv. Da får du 2.8ltr i ein M20. Det kan hende du kan bruke De smidde stemplene og rådene jeg har med denne Mvh Morten
  15. DE lyktene fra Hella koster 3700,- på GS. De til 1500,- er ikke Hella men likevel sorte DE lykter
  16. Noen som ha et godt tips om brukbar cambermåler til hjemmebruk? Enten til å sette på felg eller magnetfeste på bremseskiva.
×
×
  • Opprett ny...