Gå til innhold

kennyb

Medlem
  • Innholdsteller

    11
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

kennyb's Achievements

  1. Hei.. Snakket med deg på natt til 1. i skien.. Jeg driver også å bygger e21 som jeg fortalte deg med m20b27 turbo. Hva slags skive\håndbrekk oppsett kjører du bak? Jeg prøvde meg på e92 300mm skiver, men ser ut til at offset på bremsebanen til brekket er noen mm feil, og jeg er ikke så sulten på å space ut skiva. Tenkte rett og slett på å kjøre 1 stemplet kalipper med mekanisk brekk på calipper for å få noe som funker.
  2. Pris på tannstang og styrearmer?
  3. Opp.. Ingen som vil ha billig sprut som funker bra?
  4. Som tittel sier så selger jeg en Megasquirt DIYPNP med bosch 55 pin kontakt. DVS plug and play i e30 og div andre bmw med m20 motor og 55 pin bosch ecu. Loddet sammen og fungerende.. Ligger map inne som jeg har brukt på min m20b27 med 885 topp. Selges grunnet overgang til mer avansert Megasquirt. Sprutet har de modifikasjoner som trengs for å fungere med map sensor og tps. bruker kun temp sensor i LMM, denne kan fjernes om innsugstemp sensor monteres og kobles til i kontakten til LMM istedet. Pris: 5000.- Kjøper betaler frakt. eller henter. Forhåndsbetales av kjøper.
  5. Ok.. da er det ikke noe for meg.. er ute etter høy ohms dyser.. Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
  6. Høy eller lav ohm? Er dette dyser som passer m20? Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
  7. Hei.. Jeg driver å skal bygge om en e21 til 188diff. Jeg har en e36m3 diff med sperre samt drivaksler og mellomaksel til e36m3 Jeg har også en komplett e28 travers med diff og drivaksler samt bærearmer. Denne kan monteres i sin helhet ved å korte den inn litt, men da har jeg fortsatt problem med for dårlige drivaksler og økt sporvidde, noe jeg ikke vil da jeg ikke vil bredde karosseri da det er såpass strøkent og rustfritt. Spørsmålet er da om all innmaten fra e36m3 diffen passer over i gammel type 188 diff. M3diffen er fra 3l så den er også 188. Dersom innmaten fra m3 diffen passer over i 188 diffen fra e28 vil jeg bruke innkortet m3 mellomaksel, innkortede m3 drivaksler med to indre drivledd på hver og en adapter ring for å kunne skru på den yttre delen av original e21 drivaksel. Jeg vil også sveise om festene på e28 travers så jeg kan bruke e21 bærearmer.
  8. Selger original boysen eksos til e21 323I Kun kjørt noen få mil. Ny pris nesten 8000.- Selges 4000.- Kan selges med grenrør av ukjent type for 5000.- Må hentes. Kan evt sendes med bud\lastebil om du betaler frakt. Holder til i nærheten av drammen.
  9. Som topic sier ønsker jeg å kjøpe bærro bak til e30som har oppheng til 188 diff. Kan være i forfærdelig tilstand siden jeg bare skal bruke den som mal/slakte den for oppheng når jeg bygger om drivverket i min e21 323 til 188 diff da jeg trenger noe som tåler mer.. Må være billig da det bare skal kappes i filler. Helst i drammens regionen.
  10. Dette dreier seg da om en M20B27 med m20B25 ledningsnett i en E21. Alt fungerer fint med b25 ECU. Jeg har akkurat satt sammen mitt DIYPNP sprut, fått lagt inn en base map til e30 325. Bilen starter og går fint, men tomgang er alt for høy. ca 2300 RPM. Jeg har koblet iac inn på open og close på q13, men finner ikke ut hvordan jeg skal få dette til å fungere. Noen som har peiling på DIYPNP her som kan hjelpe meg? I guiden for montering på denne motoren står det at iac skal kobles til iac in på adapter boardet, men det er ingen iac in på adapter boardet. open og close skal være koblet riktig i følge assembly guide for 3 wire iac controll.
×
×
  • Opprett ny...