Unknown89

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About Unknown89

  • Rank
    Korporal

Profile Information

  • Interesser:
    Lørenskog

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tenker du på kontakten på dynamoen så er det 2 pins. Samme var det på den originale. Men når jeg ser på pluggen på kabelen så er det 1 pins. Burde ikke den også være 2 da?
  2. Hei. Har klart og fiksa det meste nå og siste feilkode gjenstår som jeg ikke blir kvitt. Har ikke fått ræva i gir og ordna INPA enda men har en Autophix Es910 bmw diagnose. Siste feilkoden er 281D BSD Generator Signal. Skal sies at jeg har bytta dynamo til uorginal bosch. Fjerner jeg pluggen bak dynamoen så får jeg 281c koden. Aner ikke hva mer dette kan være. Mulig Spenningsregulatoren på dynamoen ikke klarer og prate med dme? Er en 2004 525. Noen som har noen tips?
  3. Hei Noen som har en dynamo som passer til M54B25 til en rimelig pris? 150a Eller spennings regulator da dynamoen ellers ser fin ut.
  4. Unknown89

    Feilkoder

    Hei Kjørte en diagnose med Carly appen på min e61 2004 model. Fikk litt ymse feilkoder som jeg trenger litt mer hjelp med og skjønne. Jeg kjøpte Carly adapteren men trur det er noe feil med den. Men fikk kodet om bilens batteri fra 110ah til 90 da jeg kjøpte nytt batteri. Kjører ellers diagnose med kabel til telefonen og carly appen. Disse feilmeldingene dukket opp i etterkant av batteri bytte. Legger ved PDF fila. Kan ikke si at jeg har hatt noe problemer med lading av batteriet heller. Vi målte med voltmeter med bilen av og på rett på batteriet når vi byttet og virka greit 14v+ husker ikke nøyaktig. Kan det være IBS som begynner og knele? Det dukker ikke opp noe feilmeldinger på idrive utenom dynamic drive failure som har kommet et par ganger. Men har ikke sett den nå i de siste dagene etter at jeg tok en god tur med bilen. Lada ikke det nye batteriet så tenkte at det var problemet med dynamic drive failure feilmeldingen hvertfall. Har bare hatt den bilen i 4 måneder. Gått 108000km. Lite km for så gammel bil. Diagnostics Report 5 Touring (E61) (2004)_apr. 05 '19 20_45_51 (1).pdf
  5. Unknown89

    Byttet cic enhet

    Hei. Har en Bmw x1 e84 som hadde business navi og spiller. Har kjøpt en prof spiller og 8.8 skjermen fra en dele bil. Trenger litt hjelp med og få i gang navi igjen. Som jeg har skjønt det så trengs det og bytte vin på spillern til det som matcher bilen min og i tillegg mate in FSC kode for og få det i gang. Med bilen fikk jeg med en aktiverings kode til navi som tidligere eier har kjøpt hos bavaria i tyskland, som jeg går utifra er koden for og få i gang navi. Er det noen som har mulighet til og hjelpe til med dette? JJ
  6. Unknown89

    Byttet cic enhet

    Hei. Har en Bmw x1 e84 som hadde business navi og spiller. Har kjøpt en prof spiller og 8.8 skjermen fra en dele bil. Trenger litt hjelp med og få i gang navi igjen. Som jeg har skjønt det så trengs det og bytte vin på spillern til det som matcher bilen min og i tillegg mate in FSC kode for og få det i gang. Med bilen fikk jeg med en aktiverings kode til navi som tidligere eier har kjøpt hos bavaria i tyskland, som jeg går utifra er koden for og få i gang navi. Er det noen som har mulighet til og hjelpe til med dette? JJ
  7. Hei. Jeg trenger da original høyre tåkelys(klart glass?) da glasset på mitt er knust og det ser dumt ut med bare et på Så foreløpig så cruiser jeg rundt uten tåkelysene Det jeg da lurer på er det noen som har et ekstra tåkelys liggende til BMW e39 sedan 97 modell. Høyre front tåkelys. Og koppholder bak da de også er knekt >_< I Lørenskog/oslo/akershus osv området? Evt send meg en PM med pris og sted^_^