Gå til innhold

BrilleBjørn

Medlem
  • Innholdsteller

    185
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av BrilleBjørn

  1. Detta blir übergromt! S54 med turbo e vel plenty nok te å dra skinnet av pølså de?! *abonnere*
  2. Kan man klare å få denne nye ICèn til å passe på en e46 med m47n-motoren, eller blir den for stor? Jeg har en som er full av olje etter tett veivhusventilasjon. Har du eventuelt planer om å lansere en som er bolt-on til e46 også? Kunne du sendt meg pris på de forskjellige stegene til m47n på PM? Og pris på ICèn? Mvh. - Bjørn
  3. Hvis du tenker på en oppfarging, som det jo ser ut som det interiøret trenger, så er det veldig mange som er meget fornøyd med det de har bestilt her; http://www.dynamixdyes.com/. Kan forøvrig legge til at Swissvax Leather Care Kit er meget bra!
  4. Litt OT, men er prisen som står på AutoDB virkelig noe som en kan forvente å få for den bilen? 3,6mill?
  5. Gamle bilen min dette gitt! Hadde denne for 10års tid siden, flott å se at den fremdeles lever.. Lykke til med salget.
  6. Fy faen! Det er desidert det verste jeg noen gang har sett!! Alt ser jo helt forferdelig ut; stylinga, felgene, interiøret, antennene... Jeg er sjokkert..
  7. På min 320dat fra 2004 kostet denne en plass mellom 8-10k, husker ikke helt eksakt, men det var ikke billig... Vet ikke om det er andre priser for bensinbiler.
  8. Facelift eller preface?
  9. Konge-prosjekt! Denna blir rå! Bekjent av meg hadde en slik for mange herrens år siden, knalltøffe biler!
×
×
  • Opprett ny...