Kan man klare å få denne nye ICèn til å passe på en e46 med m47n-motoren, eller blir den for stor? Jeg har en som er full av olje etter tett veivhusventilasjon. Har du eventuelt planer om å lansere en som er bolt-on til e46 også? Kunne du sendt meg pris på de forskjellige stegene til m47n på PM? Og pris på ICèn?
Mvh.
- Bjørn
Hvis du tenker på en oppfarging, som det jo ser ut som det interiøret trenger, så er det veldig mange som er meget fornøyd med det de har bestilt her; http://www.dynamixdyes.com/. Kan forøvrig legge til at Swissvax Leather Care Kit er meget bra!
Fy faen! Det er desidert det verste jeg noen gang har sett!! Alt ser jo helt forferdelig ut; stylinga, felgene, interiøret, antennene... Jeg er sjokkert..
På min 320dat fra 2004 kostet denne en plass mellom 8-10k, husker ikke helt eksakt, men det var ikke billig... Vet ikke om det er andre priser for bensinbiler.