Gå til innhold

Raymond86

Medlem
  • Innholdsteller

    653
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Raymond86

  1. Nå har eg begynt å plokke litt på webastoen. Den er på plass og de er 2 stikk her. Det er strøm på begge. Og når eg måler på pin 6 og 1 så er de 12 v Når fjernkontrollen blinker men ikkje når eg skrur av fjernkontroll. Denne står på bruksbilen så eg kan ikkje koble den av i dag. Men ka e neste steg i feilsøkinga? Det er ingen lyder ifra webasto .
  2. 17" felgene er også solgt.
  3. Ok. Greit å veta:-) etter ein del søking så ser eg at det ofte er kortet inni eller temp føleren som blir ødelagt. Får ikkje undersøkt dette før eg er ferdig på jobb i kveld.
  4. Ok. Må prøve de først. Håper igrunn den ikkje får strøm. Viss den er ødelagt så må den vell byttes.eller går de ann å få løse deler til det på 01mod bil?
  5. Takker og bokker Nei altså den vil jo ikkje starte. men tenkte viss eg måler etter eg trykker på fjernkontrollen . Da vil eg jo sjå om den får strøm når den skal tenkte eg. Fjernkontroll blinker jo slik de står den skal i bruker håndboka til bilen.
  6. Hei. Planen er å skru av dekk å se om eg finner den bak venstre innerskjerm i kveld. Men sei at den er der og kabler sitter på. Hva ser eg etter. Tenker at eg vil måke spenning på kontakten til webasto å sjå at den får strøm, men rekner med de er mer en 2 ledere å måle på så da skulle eg hatt koblings skjema. Har du de?
  7. Har kjøpt en e39 01mod. 525i med Webasto. Har fjernkontroll til den også. Denne vil da altså ikkje starte:( Eg har prøvd å bytte sikring nr 47 i bagasjerommet og nr 20 i hanskerommet. Leste det i et forum at det kunne ver problem. Det var heile men tok å bytta med nye etter en halv time frakoblet får å stryke dette heilt ut av feilsøkinga. Når eg trykker på fjernkontrollen så blinker det ett grønt lys 3 ganger ,før det går over til å blinke hele tiden , men ingenting skjer i bilen og eg hører ikkje nåken lyder ifra motor rom eller insiden av skjermen ved venstre framhjul. Har også prøvd å aktivere timeren til den men eneste som skjer er: I displayet får eg opp Heat off (som eneste valg) , i tillegg blinker det rødt lys på siden av den klokka på radioen. Ingenting skjer med selve webastoen i form av lyder eller lignende. Hva er neste steg i feilsøkinga?
  8. E34 M5 s38b38 coil. E34 Airbag til ratt. E30 M20B25 Preface innsugsbelg (NY) E39 2 sett orginale felger 16" med nye sommerdekk og 17" med OK sommerdekk. E39 Stabilisator ledd (Ny)
  9. bumper:) Delene eg har igjen går billigt. Bare flott om noen har bruk for di. skal ikkje ver vanskelig på pris
  10. Er denne solgt? Sender deg PM. Må få bilder:)
  11. Ikkje solgt enda altså?
  12. har sendt deg pm
  13. De er den orginale til bilen. Sedan preface med grøftelys.
  14. Alt i orden. De er bare og komme med bud eller spør etter deler som ikkje er nevnt. Har nok meir en de som står skrevet.
  15. Bud eller innbytte forslag på pm
  16. Den skjermen til e46 du tenker på da sant? Den er for salg. Skal finne delenr.
  17. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43998098
  18. Påkostet over 40 000kr i år. Alt er i topp stand. Ingen rust. Ny motorstyring Ny abs Strøkent interiør Montert ny rustfri bakpotte. Lavt forbruk Har nye sommerdekk Har gode piggdekk
×
×
  • Opprett ny...