Gå til innhold

Raymond86

Medlem
  • Innholdsteller

    653
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Raymond86

  1. Det var noe dugg i dem, så har lagt dem til tørk. Er nok pakningen som er dårlig. Viss ein limer dem sammen er det nok tette igjen. Glassene ser hele ut. Hva med 600kr + frakt? Bare ta kontakt i innboks om du er innteresert. Bor du i nærheten av husnes så kan du jo bare svinge innom å se om du liker dem. Meiner alle pærene var heile og dem kan godt følge med.
  2. Vurderer å selge E39. Flott bil som er meget godt holdt. Kun 3 eigere og har det meste av kviteringer for de siste 10år . Har samlet alt gammelt og nye kviteringer i perm:) Kmstand: ca.216700 Motor er m52, 2.5l, 170hk Automatgir steptronik Fargen er cosmosvart 303 Interiør er svart skinn med carbonlook lister og girstang. Nytt den siste måneden: M5 Front og grøftelys M5 bakfanger med PDC M5 Speil med autofold Nye mørke frontlykter med blå angel eyes Svarte Led sideblinkere Svarte led baklykter Nylakkerte M5 felger med ny gummi Kabel i display for fiks av Pixelfeil i BC Carbon gir stang Rustfri bakpotte M5 spoiler list Lyktesenkere Shadowline grill M-tech fjører er montert framme Nye bremseskiver framme Nye tårnlager og gummi til dempere framme Utstyr: Multifunksjon M5 ratt Parkeringsensor bak El speil med autofold og varme Setevarme Cruisekontroll Kjørekomputer Asc ( abs og antispinn) Telefon Skipose Klima automatik Orginalt farga ruter Orginal shadowline Bra orginal stereo buisness cd spiller Midtarmlen forran og bak Lys i dører Mail:Raymond.Rossland@live.com Mobil:99444028 Ta kontakt på pm,mail eller mobil om du er innteresert:-) Bilder er tatt med mobiltelefon men eg sender gjerne mer detaljerte bilder på mail om det er ønskeligt
  3. Vurderer å selge E39. Flott bil som er meget godt holdt. Kun 3 eigere og har det meste av kviteringer for de siste 10år . Kmstand:216000 Motor er m52, 2.5l, 170hk Automatgir steptronik Fargen er cosmosvart 303 Interiør er svart skinn med carbonlook lister og girstang. Nytt den siste måneden: M5 Front og grøftelys M5 bakfanger med PDC M5 Speil med autofold Nye mørke frontlykter med blå angel eyes Svarte Led sideblinkere Svarte led baklykter Nylakkerte M5 felger med ny gummi Kabel i display for fiks av Pixelfeil i BC Carbon gir stang Rustfri bakpotte M5 spoiler list Lyktesenkere Shadowline grill M-tech fjører er montert framme Utstyr: Multifunksjon M5 ratt Parkeringsensor bak El speil med autofold og varme Setevarme Cruisekontroll Kjørekomputer Asc ( abs og antispinn) Telefon Skipose Klima automatik Orginalt farga ruter Orginal shadowline Mail:Raymond.Rossland@live.com Mobil:99444028 Ta kontakt på pm,mail eller mobil om du er innteresert:-)
  4. Bilen er solgt med deffekt pdc
  5. Her er bilde av den vinga. Sikkert Nåken innpå her som veit Ka de heiter.
  6. Har og orginale frontlykter (uten xenon),baklykter med pærer,sideblink til e39 sedan
  7. Usikker på hva den heter. Tenker 500kr+ frakt. Skal få tatt bilde i kveld:-)
  8. Sendt deg mail:)
  9. du må ta en diagnose ,da finner du ut av det. blir dyrt viss du skal bytte på følere uten å vite hvilken som er ødelagt. Litt usikker om det er venstre eller høgre. Det kan du nok google fram |
  10. Viss du har koblet inn en uorginal forsterker for sub woofer eller lignende så skal det sitte sikring på + kabelen til forsterkeren.
  11. meiner det er abs sensor på høgre side som har med dette og gjer. Har du ASC/DSC eller lyser den også?
  12. ta sikringen til forsterkeren og se om lyden forsvinner. Vanskelig og komme med noe bedre tips når eg ikkje har hørt lyden, men det du beskriver høres for meg ut som dynamo støy. Å legge kabler rett er ikkje alltid godt nok når en setter inn en ny forsterker. Håper du finner problemet:)
  13. Bare å ta kontakt:-D
  14. Bare send meg ein mail med bilder og info om du har en du vil selge!! raymond.rossland@live.com
  15. Ønsker å kjøpe BMW E53 Diesel! Følgende kriterier: Svart skinn interiør og ikkje trelook på nåke. Diesel motor helst med ny girkasse. ISOFIX i baksete Navi Avtagbart hengerfeste Pris max 200 000kr. Har en mini cooper s 2002 model eg kan bruke som innbytte men den ligger til salgs så muli den er solgt når du tar kontakt:) http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42133329 Send meg bilder og info på pm viss du har noe som oppfyller kriteriene
  16. Har pipt ledningene med multimeter til sensorer og høytaler.. Høytaleren lager jo lyd når eg har "resetta" systemet...Funker fremdeles ikkje:(
  17. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41762349 Ved hurtig avgjørelse kan prisen diskuteres må bort til fordel for ny bil!!
×
×
  • Opprett ny...