Gå til innhold

530duden

Medlem
  • Innholdsteller

    39
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om 530duden

  • Bursdag 11/12/1976

Profile Information

  • Interesser:
    Hammerfest

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

530duden's Achievements

  1. Følgende feilkoder kom opp er 4212 glødeplugger sylinder 1.2.3.4.5.6 aktivering 41f2 aktivering, elektrisk vifte 4a63 ESW manupelering 5dcf lav spenning til styreenhet 6dfb styreenhet, ventilrele 6dfb hydraulikkenhet, kontaktfeil pumpemotor 5eba styrevinkelføler, rimelighet 6f56 ukjent
  2. ifølge bilverkstedet så var det fleire feilmld blandt gløding og prøvde det du har skrevet men ingenting fungerer
  3. Så du mener at visst jeg prøver med reservenøkkelen som jeg har at den vil starte da? må få verkstedet der bilen står nu og se på startsperra
  4. Joda veit at bremsepedal må holdes inne. før bilen kinnet og plustlig var det ikke noe mer liv fra starter. Bilen står på verksted nå så er det berre å vente ka dem finner ut
  5. Virket da startaren din?når feil mld kom opp?
  6. Bilen har stått noen dager på hytta som har vært rundt -15/20 grader. Skulle starte bilen meeen neida. Starter sviver rundt og motor putrer av og til men ingen start, venter en stund og prøver på nytt og starter men ingen tegn til liv og der blir det heilt stille fra starter, prøver igjen men ingen liv i startemotoren og prøver mange ganger etter det Komer opp varsel i displayet at 4x4 ikke virker og bremsevarsel ikke virker. Ringer NAF i forbannelse så dem komer etter en time, prøver med booster starter men fortsatt ingen liv i starteren og vart enige om å ha bilen på det nærmeste verksted, hehe men det vart ikke så enkel så hvor får man av parken? Etter god stund leiting og telefoner så fant vi ut at måtte opp med deksel under girstikka og en liten stang og dra den bakover før å løsne parken Så må jeg ha ny starte eller det noe sikringer eller noe rele som kan ha tatt kveld? en med varsle av 4x4 og bremsevarslet? Siden den er tungstarte når det er kaldt så er det vel på tide å bytte glødeplugger og diesel filter?? Tar imot tips og mer Det gjelder 2007 530xdat facelift
  7. Vi prøvde med booster starter som NAF hadde med og fortsatt ingen liv i bilen og plenty strøm var det på bilen og man skal vel ikke ikke få bilen ut av park uten motoren ikke går?
  8. Bilen har stått noen dager på hytta som har vært rundt -15/20 grader. Skulle starte bilen meeen neida. Starter sviver rundt og motor putrer av og til men ingen start, venter en stund og prøver på nytt og starter men ingen tegn til liv og der blir det heilt stille fra starter, prøver igjen men ingen liv i startemotoren og prøver mange ganger etter det Komer opp varsel i displayet at 4x4 ikke virker og bremsevarsel ikke virker. Ringer NAF i forbannelse så dem komer etter en time, prøver med booster starter men fortsatt ingen liv i starteren og vart enige om å ha bilen på det nærmeste verksted, hehe men det vart ikke så enkel så hvor får man av parken? Etter god stund leiting og telefoner så fant vi ut at måtte opp med deksel under girstikka og en liten stang og dra den bakover før å løsne parken Så må jeg ha ny starte eller det noe sikringer eller noe rele som kan ha tatt kveld? en med varsle av 4x4 og bremsevarslet? Siden den er tungstarte når det er kaldt så er det vel på tide å bytte glødeplugger og diesel filter?? Tar imot tips og mer
  9. Ønske kjøpt justerbare link armer for å justere luftfjæringen bak slik at man kan senke min E61 med nivåregulering. Veit at Hartge har hatt men finner ingen som har. Kjøper og Hartge sin visst noen vil selge
  10. Ja det skjedde noen ganger. og virker som om når den girer ned så blir som bilen bremser ned.. alls butter... Lite olje kansje? Ok. Gjenkjenner meg litt mtp. automatkassa jeg hadde i E39'n, men der var olje og alt på stell... Men du har vel fabrikkgaranti på denne enda? Når i 2007 ble den reg.? Er importbil så jeg veit ikke om det er fabrikkgaranti på den og kjøpte bilen før ei uke siden privat..den er produsert April 2007
  11. Ja det skjedde noen ganger. og virker som om når den girer ned så blir som bilen bremser ned.. alls butter... Lite olje kansje? Fant en som har/hat likt problem som min Bmw, lik symptoner verfall. viewtopic.php?f=1&t=139998&hilit=automat+e61
  12. Ja de er spreke nok i hauger og lass dissa bilene Jeg fikk selv min 325d Hartge oppgradert til ca 265 hk og 560 nm, forskjellen var mild sagt enestående. Følte jeg kjørte en helt annen bil Og aldri før har jeg kjørt en dieselbil som løper så lett til 250 km/t, og bare vil fortsette oppover Så du kan bare glede deg til du får det på plass Har nå tunet den men merket ikke så mye enda, kansje det kommer etter hvert? Har og merket i det sist med automatkassa på 2 gir at når den skal gire til 3 gir så ligger det på 2000 omd til 2500 omd og ikke vil gire opp. må nesten senke farten og turtallet før den vil gire. Er kassa begynnt å bli problem kasse. noen her som har vært borti det her problemet?
  13. Laget flere? Send PM visst du har
  14. Takk før det . Synst interiørfargen er porno . Bimmeren går nok meget bra uten tuning, men blir mer +++ med tuning. Gammlebilen Arctic Toyotan Med 204 hk og 470nm blir berre dråpe i havet kontra bmwen, den vart slapp nå etter bimmeren
×
×
  • Opprett ny...