Gå til innhold

bmwtyr

Medlem
  • Innholdsteller

    19
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

bmwtyr's Achievements

  1. Varme aparatet funka helt til jeg knuste klima panelet pga lageret i panseret sto å skrek, da fikk jeg ikke brukt knappene å vifta sto å gikk selvom tenninga var av, så da nappa jeg ut ledningene i raringer bak på panelet å da slutta den å gå Satt i nytt panel å da funka det ikke, Fikk beskjed å bytte motstand, gjorde det å Fortsatt like dødt Nå har jeg virkelig testa alt, vifta er bytta, panelet er bytta, motstanden er bytta Alle sikringen i panelet er hele, 50amp sikringen bak dashen var røket så denne er nå Bytta men fortsatt ingen vifte som vil starte Sjekka relee å det er i orden Det kommer strøm til og fra men er dødt Prøvd å tvangs kjøre via rele men ikke noe hell Nå har jeg kosta på den jævla dritt bilen 6 k i varme aparat reparasjoner for ingen nytte Noen som har et siste tips til hva det kan være ?
  2. Hei. Driver og setter sammen et budsjett turbo bygg på m52b20 og har kommet fram til at mls pakning og studs må innkjøpes. All innmat og topp er forøvrig orginalt foruten om litt små porta topp. Chip fra fekzen på forumet her, 550 deka dyser og turbonetics e60 Hvor kjøper folk mls til 2liter? Eneste jeg finner på nett er til 2,5 og oppover. Snakka med nai blandt annet og de sa at det måtte spesial bestilles... Har sett flere med både m50/52b20 som har kjørt med 3,5mm så kan jo ikke være så vanskelig å skaffe? Er kun fordi jeg ikke gidder å kjøpe ny maskin jeg bygger på originalen, er klar over at 2,5 er mye bedre men gidder ikke da jeg likeså godt kan gjøre der på 2 litern. Å fordi 6r å turbo er elsk.
  3. Hei ønsker å kjøpe en turbo chip eller chippa hjerne til m42b18
  4. ja men er vell noe svar å få av han fordet. han er vell medlem her inne selvom han har lakt ned butikken sin.
  5. ekke mye svar å få av han motorviagra gett
  6. Vet ikke hvor stor dysene på 750er, vil ikke tro de er så stor på grunn av at det er v12. Ville heller skaffet noen billige 535 dyer. (jeg har, hint hint) er ikke 535 akkurat de samme dysene som m42? står jo sider på sider om dette i denne tråden som jeg har lest, at de enten er på 190 cc eller 240cc eler hva det stod husker ikke korekt,
  7. hvordan blir det å bruke bmw 750 dyser på m42, selger du chipp til dene maskin? har sveiset grenrør selv å kasta på en supra turbo:D tengte denne maskin ska inn i e34 518 min, kan jeg bruke org fra 518 ,altså m40 bunpanna om jeg sveiser retur til turboen? om ikke du selger chip v, hvor kan jeg skaffe dette
  8. jævla porno jeg driver med en stykk `stance`e34 touring selv jeg da, men dette er fett, likte den negative cambern bak på den å så detter er en gammel tråd men skriver forde:P skulle hatt sommer felga likt forran å som bak
  9. jeg holder på med det samme som deg, borsett fra at jeg ikke skal ha sprut, hva er ca pris på chipp?
  10. finner du ut hva de koster å få sendt det te fredrikstad?
  11. hvor holder du til? er tar det for 1500 :Djeg bor i fredrikstad:)
  12. hei, har nå stura gjennom 100 tals sider for å finne et kitt som ikke er så jævla dyrt, er det noen her som selger en coiloverskitt? jeg har touring. eventuelt veit om noen fra andre bmw som passer? forks e39? takker for hjelp:)
  13. bygger du kasse til e34 å eller nautiluz? jeg ar elementer å forsterker, kan skaffe mdf om deter sånn å send meg en pm
  14. hei lurer på hvordan det er å sette m44b19 altså den fra e36, i en e34 518, om jeg bruke motor feste osv fra 518 psser denne inn da? eller passer toppen på m44 på m43?
  15. har bygd den kassa der på tegningen du har lakt ut på tråden tidligre
×
×
  • Opprett ny...