Gå til innhold

Scheffis

Medlem
  • Innholdsteller

    9
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Scheffis's Achievements

  1. Hei alle sammen! Jeg vil bytte ut det enorme buss-rattet som originalt står i min 1995 E38. Noen sier at originale M-ratt fra 3-serie E36 eller E46 kan brukes. Hva med nav, går dette overens? Og radio/cruisecontrol-betjening? Er det noen som vet hva jeg trenger for å få alt til å virke? Takker på forhånd Kent
  2. Mulig feil : Sprekk i plastikkrør for veivhusventilasjon. Dette sørger for inntak av falskluft. Bærre ein tanke.. Mvh Kent
  3. Hmm, kan det være tuklet med gasspot.meter/grunninnstilling av spjeld? Har erfart det tidligere, det var justert på slik at den skulle gå på tomgang da tomgangsregulatoren var gåen. Kan dette være gjort her??
  4. Tomgangsregulatoren kanskje? BOSCH-del.
  5. Takker så mye, will do!
  6. Ja, kjører starter uten problem. Kanskje det er startsperra da?
  7. Har en 1997-modell 320i coupé hvor motoren (M52B20) røk. Har nå montert en 2,8i (M52B28) fra en 1995-modell. Med motoren fulgte komplett ledningsnett og dyser. Alt ser ut til å stemme bortsett fra en ting ; multi-stikker ved sikringsboks mangler på 2,8-nettet. En rund stikker med kun 5 kontakter, dette ser ut til å være den eneste forskjellen på ledningsnettene. Er det noen som vet hva disse 5 kontaktpunktene er? Jeg regner med at dette er årsaken til at den ikke starter? Jeg har også forsøkt å flytte over hele ledningsnettet, innsugsmanifold, spjeld og styreenhet fra 2,0 motoren - for å evt. utelukke startsperre. Den starter ikke da heller. Om noen har tips, mottas disse med enormt stor takk! Kent
  8. Hei! Sjekk bærearmforinger og lenkestag Kent
  9. Jeg må bytte motor i min 1997 320 coupé, men har lyst på litt større motor! Er det noen her som vet hva som må til for å montere en 2,8 (M52B28) ?? Hjelp? Kent.
×
×
  • Opprett ny...