hvis du jekker opp og ikke kjenner noe slark i hjulet, kan du legge en finger på fjæra, og snurr hjulet så kjapt du kan, er lageret gåent kjenner du en bitteliten risting i fjæra.
har faktisk hørt om andre som har dumpa prisen på bilen sin fordi det kommer og og trykker på nullstill km knappen og vrir om tenninga og så kommer det en helt vill kombinasjon av tall.. det er jo en test av instrument panelet, så jeg hadde ikke brydd meg..
jeg vet hvertfall at jeg hadde sjekka litt rundt og fiksa det som du kan gjøre selv og se om du får noen andre utfall før jeg jeg hadde rivd av toppen, for og finne ut om en syl lekker er bare og ta en komp test og se om det er likt trykk på alle syl. Billig og lite jobb.
en pumpe kanne med vann som du sprøyter inn i innsuget mens du holder bilen på litt turtall kan gjøre underverker, ellers så er det som Håskjold sier..
hehe, det er vannet som har kommet inn i bilen mellom "cabluka" som har irra i stykker ett koblingspunkt på gulvet, var deilig og finne den altså! har vel vært i mellom alt som har med caben og gjøre. Har en god kompis som lot caben sin stå til disposisjon for feilsøking, så gjorde ting litt lettere.
har problemer med med el caben på bilen etter noen mnd lagring, skal sies at det har vært vann nedi cab luka en gang pga tette dreneringer.
Det skjer ingenting når mann trykker på knappen, jeg har sjekket mickro bryter i bagasjeroms lås, og tvangskjørt motorene med direkte strøm og dette er i orden..
noen tips?
Selger noen 16*8 BBS rs'er.
De har et20 om jeg ikke husker feil. står ballongdekk på.
Dem trenger også oppussing.
Minimalt med sår på kanter, men noe småtteri er det jo.
Bud ?
Har samme problem på Audien min. det er en 1.8T så tror ikke du skal henge deg så opp i at det er diesel. jeg har ikke sjekket noe på min ennå, men ville vel sett på turboen først..