Gå til innhold

SF-Racing

Medlem
  • Innholdsteller

    56
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Sandefjord
  • Interesser:
    Vestfold
  • Kjøretøy
    BMW m3 e46. BMW f11 525

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

SF-Racing's Achievements

  1. Så flott ☺️ Hvor mye slapp du den ned? Har du noen bilder før og etter? Syntes egentlig det er fin høyde på den bak, men noe for høy i front 😅
  2. Syntes bilen er noe høy og ønsker å slippe den ned 25 i front og 10-15 bak. Går dette fint med EDC ? Eller må noe annet gjøres i tillegg? Tenker å bare bytte fjærer. Gjelder e93 m3
  3. Har et nytt anlegg fra GS bildeler. Selges pga andre planer. Ny pris 13000, bud over 8000kr mottas Passer rett på originalt mellomrør og katt.
  4. Lurer på om noen har utstyr for å nullstille adapsjonsverdier på en e46 m3. Har bytta en del sensorer og fått beskjed om å slette adapsjonsverdier etter dette. Betaler selvfølgelig for hjelp. Kan kjøre et stykke også. Holder til i Vestfold selv.
  5. Er det noen her som erfaring med bytte av clutch på M3 E46 med SMG? Skal på få ESS kompressor, og i den forbindelse har jeg kjøpt inn stage 2 clutch fra Gripforce. Men så kom kontrabeskjeden fra ESS at de har hatt mye problemer med SMG og oppgradering av clutch som ikke fungerer optimalt. Er det noen her som har en annen clutch på SMG kassa?
  6. http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=43001796 Bilen har også fått fjernet Swirlspots, for dem som ikke veit så er dette små plastikspjeld som står inne i innsuget som det har vært tilfeller av at disse har knekt og da endt med motorhavari. Disse er altså fjernet å kjøpt plomberinger for Gs bildeler. Ellers er bilen i veldig bra stand!
  7. Har fått 2 stk 225/30-20 sommerdekk levert feil. Da jeg egentlig skal ha 225/35-20 Men i stedenfor å drive med retur, så prøver jeg heller å selge dem billig. Disse er ikke v.møstra, så det er ikke mye støy fra disse. Selges 2000kr eller bud!
  8. Hvordan er det med info om bilen, vil det komme opp på samme måte som tidligere. Tenker da på om check av bilen system er i orden og km til servicer osv. ?
  9. Så på gs sine sider på ETK finner ikke bass i setet på e60 jeg?
  10. http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... e=41860510
  11. Legger ved litt bilder under akten
  12. Etter mye om og men, så var det ikke automat kassa som gjorde dette. Egr (agr) ventil var koksa igjen, og innsuget var bedritent. Gjorde reint alle deler og innsuget samt at jeg fjernet swirlflaspa og bilen ble god som ny igjen. Ingen jaging eller fusk
  13. Hva har du på lager? nye swirlflaps eller plombering av dette? Type stor er dette 33mm? Hva mener du det hjelper ikke med bypass? Hvorfor selge dette om det ikke hjelper? Tenker om du setter på bypass og omprogramerer så må jo det bli mye mindre koks og sot i innsuget. Mener selv at jeg leste på side 1 at dette var bra ting?
  14. Prøver meg i denne tråden. Har en 525d e60 2005mod som har rusla 136000km som til tider kan fuske. Etter å lest litt i mellom her finner jeg ut at det er et problem med at agr blir sota/kosa ned samme med innsuget. I dag prøvde jeg å blende vacum til agr for å slippe at det skal komme like mye "dritt" inn i innsuget. Men da kom motorlampa. Sletta feilkodene som var da AGR ventil, for høyt ladetrykk og partikkelfilter. Gikk fint i ca 30 min så kom lampa igjen, skal se hva feilkodene er i morgen. Men er det ikke mulig å blende vacum til denne uten å få feilmeldinger? Mener jeg har lest andre ha gjort dette. Og hvem selger bypass til denne så jeg slipper det surret her? Og har denne modellen swirflaps?
  15. Fikk en estimert pris av osloautomatservice i da på hele 21700kr inkl mva. Det ble da skifta convorter, olje, filter og sett over mechatronica enhet. Veldig god service på telefon og mail der i hvertfall! De tok på seg slike oppdrag mens du ventet Blir sikkert litt å vente men du får i hvertfall igjen bilen samme dag. I dag var jeg ute å testet bilen litt mere, og i dag fungerte den smertefritt med 2 timer motorvei kjøring. Så stoppet jeg innom en bensinstasjon, kjørte ut igjen å følte litt lugging igjen. men nå kom motorlampa. Mulig det ikke er automatkassa? Kanskje det er en motorfeil som gjør at turtallet kan hoppe innimellom og litt hakkete gange Rett etter dette så bremset jeg ned mot et kryss og du hørte den girte hardt og du kjente et godt nøkk i hele bilen Forstår ingenting, men det vist en svakhet på med disse converterene. Noen som veit når disse converterene begynner å gå i stykker? tenker da km stand. Min har gått 136000km synte dette er litt tidlig. I morgen blir det opp på verkstede å sjekke feilmeldingen siden motorlampa begynte å lyse.
×
×
  • Opprett ny...