Gå til innhold

Rollefse

Medlem
  • Innholdsteller

    57
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Rollefse

  • Bursdag 03/09/1992

Contact Methods

  • Website URL
    http://Www.facebook.com/tutkjor

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Vestfold/Larvik
  • Kjøretøy
    Bmw m50

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Rollefse's Achievements

  1. hvor holder du til? =)
  2. Uppdate Diff 3,15 --> 4,27 3 kjappe oljeskift for å få ut dritt Fettish for gul Funket helt rått. hadde ikke særlig troen selv, men er å anbefale å putte på en org 2,5 til isbruk. kjører bare 3 og 4, 5 på langsletter. har så kort hopp i mellom 3-4 så har full pupp. kjørte konkuranse med 20 bil på sigdal, men fikk ikke info om hvordan dette gikk. 100% men lukter at det ligger en pall plass i luften. Takker bmw ccn Hordaland for en trivelig dag på hebbes racing
  3. ja var ikke ønske mitt. når motor er ferdig blir det nok tilbake med bremsen med nye lameller og 40% regner jeg med. 3,15 utv. med org på is ville jeg tro 3,64 var midt i blinken. bror kjører med 3,46. er ikke så galt det eller. finni noen kalkulatorer på nettet å den sier 182km/t på 5 med 6500rpm så i og for seg er det litt overkill. men som sagt, en gratis diff så tar eller på meg jobben å prøver. tidligere slet jeg med hoppet fra 2-3 som var så stort. dro lett ut 2, putta 3 og hadde ikke altdit krutt for og holde. sånn som kalkulatoren sier skal jeg ha nesten samme fart i 3 nå, og hopet til fjerde er kortere. så har egentlig litt troa på isen med org motor. Skal holde update. veit ikke om jeg kommer meg på gatebil on ice og få testet [-o<
  4. ja jeg har t-parts adapter å e46 ben. har ikke byttet noe som helst annent bare skrudd rett opp. det eneste er at på e46 så er det 6kant / 8 kant. husker ikke. å de må du få runde. ja har lyst til det. men koster litt. enn så lenge har den bare blitt brukt på is. men sommer 2017 skal den forhåpentlig bli brukt til alt =) planer om å ha motor osv klart til vinter neste sessong
  5. Da min diffbrems 25% ser ut til å svikte, for jeg pelle den av å dreve om en annen diff jeg har liggende. Blir esab sperre så får vi se hvordan dette går =) 4,27 utveksling.
  6. ja broren min kjører m50b25 std med 3.46 funker veldig fint. fikk den 4.27 gratis av han så derfor det ble sånn. orker akkuratt ikke imellom girene med 3.15. får overhalle den med brems jeg har å sette i 3 lameller (40%)
  7. http://bimmers.no/topic/795666-rollefsen-tut-kj%C3%B8r-e36-banebil/ er tråden
  8. holder på å bygge om turbo motor med 2,8 veiv 2 x insugskammer å full pakke egentlig. mangler bare dyser sprut å smidde stempler. Kjører på is nå med std m50b25 å 3,15 utv. blir litt lange hopp da. mest ideelle org må vel vøre rundt 3,64 eller noe. men koste på det nå bare for vinteren når jeg har en 4,27 er vel bare tull. får holde denne vinteren.
  9. takk for svar. bygger om fra e34 nå. fikk en diff med 4.27 utv så lurer på hvordan det blir xP fant kalkulator på nett å den mener 182km på 5 på 6500rpm
  10. er det 188 diff på denne?
  11. har kjøpt vanos stempler 2,5 eller 2,8 litt usikker. hvordan comp havner jeg på ca å vil det bli noe holdbart med rundt 400whp?
  12. heisann. har en 188 diff nå med 25% å 3.15 utv ønsker da å få høyere utv hørt søkt meg fram til at e28 520 har 188 å e34 518 har 188 må dette da moteres inne i huset jeg allerede har?
  13. stemplene. er det compen det blir med 2,8 veiv eller 2,5? skulle hatt de til m50 ikke vanos med 2,8 veiv ser du.
  14. er veldig usikker enda.. Noen innspill?
  15. Ble fornøyd med resultatet =) Kjøpt inn ny m50b25 Planer er og sette i 2,8 veiv, smidde råder og stempel. 2x insugskammer, maxxecu. vag coiler. om noen har noe inspill på hvordan stille inn kammer setter jeg pris på det Har hatt veiv, råder, trykkplate, svinghjul og svingningdemper til avbalansering. må få tak i stempler så går de også turen =) Sachs trykkplate og lamell Også kjøpt inn turbokitt fra CX
×
×
  • Opprett ny...