Gå til innhold

rolf-hansen

Medlem
  • Innholdsteller

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

rolf-hansen's Achievements

  1. har noen bilder av hvor denne står ? fremmgangsmåte ? takk sålangt
  2. hei , har vært ute og prøvd meg fram på 325td'en min idag , får diesel ut av dieselfilteret , og inn på pumpa på motoren , men får ikke noe ut på dyserørene. hva er grunnen til dette ?
  3. fylte noe diesel jeg ikke skulle fyllt på min 325td (m51) som var full av vann , har tatt av filtret og tømt det , bløst rent så godt det lot seg gjøre og fyllt ny diesel. men ikke f*** at jeg får start...hva blir enkleste løsning forr å få ut den dålige dieseln som er mellom filtret og forbrenningskammeret ? (haster)
  4. kunne du utdypet det om 325td'en ?
  5. hei skjedde noe fryktelig rart ( i mine øyne ihvertfall) med bilen idag... er en e36 325td (93 mod ) parkerte bilen (alt normalt) og gikk inn i ca 1 time , da jeg startet den igjenn gikk den på ca 1000 rpm (normalt har vært 650+/- ) da jeg begynnte og kjøre var det tyyydeli forskjell , den gikk som f**n ! ryker svart som bare juling , høres ut som den kjører mere laddetrykk også. bilen har aldri gått så godt før , og det er snakk om stoooooor forskjell, da jeg kom hjem og skulle vise fattern , var den helt normal igjenn. (ikke røyk , ikke mye susing eller noe) nå har den startet på han igjenn og går godt igjenn.. ikke det at jeg har noe imot DET , men lurer på hva dette kan være ?
  6. har nettopp kjøpt en 93 mod e36 325td , og siden rusta blir tatt i helga vil jeg ''sprite'' opp motoren litt ( ikke snakk om 200hk ) men hadde håpet på rundt 150-160. hva er å anbefale ? hellst uten at det koster tre formuer.
  7. har handlet meg en e36 325 td. kjøpte bilen pga ønsket om baktrekk har lenge vært stort , og siden jeg kjører rundt 60-70 mil i uka er diesel et pluss meen , skal ikke bry meg forr mye om forbruk, da jeg vil hente litt mer hest ut av den gamle kværna. har ikke skrudd mye diesel motor så tips er hjertelig velkommen , enten her inne eller på mail ( rolf-hansen@hotmail.com ) første jeg vil jøre med motoren er : -montere intercooler. -rakarør -juster opp turbo litt - sååå kommer det jeg ikke har kunskapen til , hvordan skal jeg gi mer diesel ?! har hørt om envymod , og siden jeg ikke skal hente såå mye mer hest er kanskje dette det lureste , men rett meg gjerne. og hvor får man kjøpt regulerbare motstander ? karosseriet trenger også endel pleie, så kanaler og jekkfester må svieises endel. må også handle nyrer og spredere og plaste fangeren litt , mest for styrke da den er ganske lav og sny og isklomper allerede har gitt fangeren litt juling i høyre jørne... som sakt , om noen har tips til hvordan jeg burde jøre det jeg har nevnt ovenfor , rop ut ! samme om noen har tips til annet jeg burde gjøre som jeg ikke har nevnt bor for tiden i bodø , pga skole , så blir skrudd i helgene når jeg er hjemme i vesterålen, så tolmodighet er nødvendig om noen blir og følge med.
  8. har du et mobil nr jeg kan ringe på om du enda har den ?
  9. solgt ? om ikke , mykkje opprusta ? feil å mangler ? å kordan type motor e det i di her ?
  10. tenkte bare for og kjøre den til sortland har du alt bortsett fra girkasse ?
  11. hvordan er det me eu og skillt ? kommer motorbyttet til og gjøre det vanskelig og få den registrert ? m50 motor i den ? pris ? holder til i sortland så er jo ikke såååå langt
  12. når skulle/skal den inn på eu ? hva må gjøres før eu ? flere bilder ? (inni , motor , rundt bilen , gjerne litt nærmere bilder av di skadene på siden
  13. fortsatt til salgs ? isåfall kan jeg få et tlf nr og ringe deg på ?
×
×
  • Opprett ny...