Gå til innhold

joakimlt

Medlem
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

joakimlt's Achievements

  1. Når jeg har hatt ute setet i min E39 har jeg bare vippa av plasten og skrudd løs hele braketten (2umbrakoskruer), så dytta ned setet og skrudd fast braketten igjen[emoji6] De små stjerneskruene er bare for å holde fast den stålkula i front, trenger ikke skru ut disse[emoji6] Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Er den nedre ringen på fjøra rund eller "trekantet"?
  3. Det jeg ville sjekka før LMM er gummibelgen mellom gasspjeld og LMM Disse pleier å sprekke og da får du samma symptom som om LMM er ødelagt Kjenn godt rundt hele slangen inni rillene, den kan se hel ut, men hender de sprekker inni rillene og under slangen
  4. Heisann! Har nettopp kjøpt meg enda en bayer - E39 520D 2001 (Uten Common-rail) Sliter litt med at denne ikke oppretholder motortemp. under kjøring. Veit at termostat er et kjent problem på M47'n, så den er bytta uten hell, AGR-termostat er skiftet og AGR er blokkert. så fort jeg får litt hastighet på bilen og kjører snilt, så synker fort temperaturen til midt mellom varm/kald. Står jeg stille er den grei, og bruker jeg den litt hardt går det greit. syntes detta er litt rart mtp. at det også er dieselvarmer på tralla... Lurer litt på om dette kan være fordi AGR er utkobla og at AGR-kjøleren ikke blir varm?
  5. Heisann! Skal kjøpe meg en BMW E28 518i nå men har også fått tak i en komplett 528 motor for en billig penge, så tenkte jeg skulle sette den inn i bilen. Er det noen her som har byttet motor i en E28 før, som kan gi meg noen gode tips?
×
×
  • Opprett ny...