Hei,
Skal da altså kvitte meg med bimmeren. Dette er en 92`e36 325i. Motoren har gådd 189k, hva karosseriet er gådd er jeg usikker på iogmed dashbordet fra donorbilen fulgte med motoren. Følger med presse fra ESS - powerline, skal være en godt priset kompressor, er grei og evnt. skru av også. tar ikke et kvarter engang. Som nevnt er det et rep. objekt. Lite rust på bilen til og være e36, men er rust under bagasjelokket. Utenom det er det en rustblemme på høyre hjulbue bak som kun er overfladisk og noe småtteri ved nyrene på grillen. Nye bensinpumper og fremdekk. komplett El. Skinninteriør, som trenger å bli sydd, men bra fri for skade på selve skinnet. El. cab som ikke fungerer og som dere ser på bildene så har veltebøylene utløst seg opp gjennom bakruta i kalesjen.. Skjedde når bilen gikk tom for strøm. Skal visstnok være en vanlig feil på disse bilene, uten at jeg kan bekrefte dette. Manglene ellers er at den får ikke strøm til drivstoffpumpene som igjen ikke får levert drivstoff frem til motoren. Har hatt start med startgass. Har tatt noen nærbilder av de stedene det er rust. På bildene av motor rommet så mangler et par deksler men de var bare tatt av midlertidig. Tror topppakningen er gåen og/eller termostaten er gåen eller noe for den koker. det er ikke olje i kjølevesken eller omvendt. Det er noen småting til rundt om kring, men alt i alt så har man en meget bra bil, om man har råd til og spandere litt kjærlighet og 10-15 lapper til rep. Selges fordi jeg sitter med 350.000 i gjeld, og får ikke råd til og ha den, enda mindre sjangs til og få den på veien.
Fant ut at man trenger å sveise der reservedekket ligger. under reservehjulet er det rustet et hull med et ca 2x2 cm.
Wegar Strøm