hei
har en tikke lyd i motoren når den er kald, kjører litt så blir den borte, men vis jeg kjører 30 min ellerno, så kommer tikke lyden tilbake, og tikkingen øker når jeg gasser. Kan det være olje? for det er en 1år ca siden oljen ble skifta
håper noen vet noe eller har hatt samme problem
bilen er en 318ci 1999 med m43 motor 176500km
Hvilken polering middel er best for svart bil
Tenkte å bruke ultimate compound til å fjerne alle de små ripene og swirls som har kommet på bilen
Men hva anbefaler dere, one step polish eller sånn 2/3 steg greier
har aldri skrudd på en bil før, så jeg tror jeg hopper over det, men er 10 000 litt for mye, demperen og fjæra + alle små delene, ringer dem imorea og hopper over demperen
hadde bilen i 40km/t i 4gir og turtallet holdt seg på nesten 2000 og når jeg i 80km/t i 5 gir så holder turtallet seg i nesten 3000. Er det noe problem i girkassa eller startplugger. Dette skjedde etter at jeg bytta motor olje og kjølevæske( verkstedet fylte ikke på nok kjølevæske) så kan jeg fylle på hvilken som helst kjølevæske fra bil tema eller må det være samma som det verkstedet fylte( de fylte på mobil antifreez grønn)
Var i eu kontroll Idag og fikk vite at det var sprekker i bremse slange foran, ene dempen lekker olje og rust på begge bremse rørene bak..... Hvilken verksted i Oslo er billigst på å fikse alt sammen eller skl jeg bare ta turen til Sverige( har ikke mye penger akkurat nå og alt må fikses i løpet av mindre en 2 uker) eller skl jeg bare selge bilen
E46 318ci 1999
Hva betyr stor slak i indre stab og hvor mye koster de ca å bytte bremserøra bak
Bør jeg ta med bilen til Sverige å gjøre det eller fikse den her i Norge
Skulle skifte kupefilter Idag og merka at det var sånn svart sand aktig greie nedre del av motoren.
Er det for mye olje i bilen sånn at det begynner å lekke ut, eller er det på grunn av været
318ci e46