Hei. Etter å ha brukt x antall tusen kroner på drittbilen begynner jeg å bli lei. Nå søker jeg profesjonell ekspertise.
M47d20 e46. Bilen er chippet. Etter mye om og men så fant jeg ut at det var for stor innvendig lekkasje i 2 dyser, samt dårlig sprøytebilde. Dysene ble sendt på test. Dermed ble det byttet dysespisser. Monterte dette i håp om at nå er bilen endelig bra igjen. Men Neida. Nå går den dårligere, den ryker mye grått. Har byttet til en brukt MAF, byttet dieselfilter, sjekket at vp44 får diesel, byttet glødeplugger, byttet til brukt trykksensor (på innsuget).
Bilen drar veldig dårlig, har rengjort egr ventil. Bilen er chippet. Problemet oppstod i vinter etter lenger tid på høyt turtall.
Har tatt diagnose, men de feila som kommer forsvinner eller så ligger de under shadow, brukt BMW scanner.
Mer sjekket for slakk i turboen.
Står helt fast i feilsøkingen. Er det noen som kan hjelpe meg?
Mvh