Gå til innhold

Current

Medlem
  • Innholdsteller

    40
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Current

  • Bursdag 03/22/1965

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Bømlo
  • Interesser:
    Radiostyrte bensin båter.
  • Kjøretøy
    F36 420i 2014

Contact Methods

  • Skype
    pebejako

Current's Achievements

  1. Det virker logisk egentlig. Takk skal du ha. Jeg har 19" x 8 1/2" og 9 1/2" felger. Har det noe å si hvilken størrelse som står på når de utfører kontrollen?
  2. Jeg har byttet dempere og fjærer på min E91 320i m-sport. Jeg koblet av styrestagene da jeg skulle svinge de på plass under hjulbuen. Bør jeg ta en firehjuls kontroll etter dette? Og hva er det som evt. kommer ut av stilling til tross for at alt blir montert slik det var? Fint om noen har en kommentar til dette.
  3. Høres fornuftig ut det.
  4. Min E91 320i startet kun på tre sylindre her forleden. Jeg skrudde av tenninga og startet opp igjen som normalt. Det har ikke skjedd verken før eller siden. Men jeg aner et lite feilslag nå og da når den går på tomgang. Men det er ikke mye. Plugger og tennspoler ble byttet for et halvt år siden. Jeg reagerte på at det var litt ureint nedi den ene tennpluggbrønnen da jeg bytta.. Kan det være innsprøytinga til den ene sylindeen som begynner å svikte? Kan det hjelpe å ha noe rensemiddel i bensinen? setter pris på tibakemeldinger fra dere.
  5. Prøvde for moro skyld fremgangsmåten beskrevet i manualen med de gamle bremseskoene, men det var uten akseptabelt resultat. Ser ut som nye sko er eneste løsning her i gården ihvertfall. Siden de var ulevnt slitt så tar de nok ikke på hele kontaktflaten.
  6. Takk for manualen.-)
  7. Jeg er enig med dere i bunn og grunn. Jeg får bestille meg et sett. Takker for innspill folkens
  8. Gikk for ATE bremser. De har høyt karboninnhold som skal være gunstig med tanke på rust visstnok. Og så er det jo tysk også.
  9. Håndbremsen virker dårlig etter at jeg har skifta bremseskiver og klosser bak i dag. Måtte slakke på justerskruen til håndbrems på begge sider for å få av de gamle skivene. De hadde gravd spor inne i trommelen. Jeg tenker at diameteren på innsida av trommelen er jo ikke den samme som på de gamle, og bremseskoene ikke vil få kontakt over hele flaten inni de nye skivene. Bør jeg kjøpe nye sko til håndbremsen eller skal det være mulig å tilpasse de gamle ved justering? Er de selvjusterende? Kan legge til at brekket virket perfekt før jeg gikk i gang. Noen som har erfaring med problemet?
  10. Jeg har planer om å bytte bremseskiver og klosser på min E91 lci, men har problemer med å bestemme meg for hvilket merke jeg skal gå for. ATE skiver har høyt karboninnhold skrives det. Og det er vel kanskje en fordel med tanke på rust. Er det noen som utmerker seg med lite omfang av bremsestøv, så er jo det en fordel. Er det noen som har erfaringer og anbefalinger å dele så er jeg takknemlig for det.
  11. Jeg monterte disse og fikk fint plass i lykta: http://www.ebay.com/itm/400837964400?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Litt krunglete å komme til ovenifra men det gikk greit
  12. Det har du rett i, Reef89. Hvilken sokkel er det til grøftelysene på min E91 LCI M-sport? Jeg forstod det slik at det var forskjell på M-sport utgaven og "ordinær".
  13. Mtec pærene er på plass for lengst og de lyser fint. De ytterste ringene noe svakere, men bra allikevel.
×
×
  • Opprett ny...