Gå til innhold

bkristiansen

Medlem
  • Innholdsteller

    41
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Sandefjord
  • Kjøretøy
    BMW e39 523ia

bkristiansen's Achievements

  1. Ute etter en e60/e90 med kosmetiske skader og/eller mindre feil mekanisk. (skadet karosseri, skader i lakk, plast osv). Prisklasse 70-150000. Må være kjørbar, eu godkjent og den må oppfylle kravene for å kunne kjøres på vei (dvs at b.l.a lykter og speil må være i god nok stand til at det ikke er ulovlig å kjøre). Kun biler med betraktelig prisreduksjon grunnet skader vurderes! Ikke høyere km enn 160000. Ikke interessert i biler med for eks. riper i fangere eller knust grøft-lys, må mer omfattende skader til for at jeg skal være interessert. Ta gjerne kontakt på telefon: 45 22 96 16 eller facebook: https://www.facebook.com/bork.kvilhaug
  2. e46 Mtech Ø.K! Helst coupé. Pris opp til 60 000,-
  3. Veldig flott 96 mod 523ia Vurderer bytte i e46 fra 318 og oppover. 237xxx km Masse utstyr -lakkert i interlagos m5 blå i januar 2014 -m5 fanger - Depo m5 lykter med hvite led angel eyes (gule på bildene). -Soltak i glass -alpine skjerm med navi, bluetooth, DVD ++ -M5 speil -mtech matter -18" rondell sommerfelger -grått skinninteriør - led interiørlys - hella baklykter -led skiltlys -multiratt Tror jeg har fått med det meste over her. Må dessverre byttes grunnet bensinbruk. Kontakt her, på telefon : 45 22 96 16, eller epost: bork_vermund@hotmail.com
  4. hmm.. kanskje verdt et forsøk å bytte den.. men er det ikke venstre bak som er kobla sammen med asc? Girkassa har forsåvidt aldri gått i nødmodus
  5. Takk for svar. Fler som sier at det mest sannsynlig er hjernen.
  6. Heisann, er e39 523ia av interesse? Helt fersk lakk, bra bil med mye utstyr
  7. Jeg har ABS-problemer med min e39. De første minuttene jeg kjører dytter bremsepedalen noe voldsomt ved bremsingen. Etter et par minutter kobler ABS og ASC seg ut, og lysene skrur seg på. Når dette skjer stopper naturligvis pulseringen. Jeg har byttet høyre sensor foran, ettersom den slo ut mer enn dobbelte av de andre sensorene når jeg målte motstand. Dette hjalp ikke, og ved diagnosetest påstod mekanikeren at alle sensorene viste feil. Høres dette ut som det er ABS-hjernen, (styreenheten i motorrommet)??? Takker for svar
  8. han har satt i "m-look" speedometer med kromringer og skit inni.. skal jeg bytte ut hele speedometeret da? eventuelt hente et fra skrapen.. Er det noen muligheter jeg har for å få flytta over km-stand?
  9. Takk skal du ha det fulgte med en ny termostat med bilen, så jeg skal prøve å bytte den. Det som er rart er at den stopper opp rett over blå når motoren ikke er på også, ved speedodiagnose..
  10. opp Noen som har tips ang. motortempmåleren? Når jeg kjører diagnose på speedometeret stopper den like over det blå området... Samme når jeg kjører, den går aldri over blå, det virker ikke som det er en termostatfeil ettersom den ikke går hele veien frem og tilbake når jeg kjører diagnose..
  11. Takk skal du ha Der er nok politiet helt enige med deg, så det spørs om det ikke blir hvite angel eyes etterhvert, hehe.
  12. Da er bilen lakkert! Dårlig bilde, kommer fler når bilen er polert og jeg har tilgang på bedre kamera. Fargen ble intergolasblå m5. Skitfornøyd. (spesielt i lys)
×
×
  • Opprett ny...