Gå til innhold

steinsater

Medlem
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjøretøy
    BMW E46 318i

steinsater's Achievements

  1. Status: Hittil har jeg funnet en utvendig lekkasje med kjølevæske. Er en hardplastkobling der det bobler ut under trykktest. Håper og tror at det kan være kun denne som har skapt problemene. Prøvde bilen en tur, og det er absolutt ingenting jeg merker til det etter at den ristingen forsvinner etter 15 sekunder....
  2. Fikk ikke tid til å sjekke noe før jobb, og etter jobb var det for mørkt til å se lekkasjer. Var litt vått ved siden av der du fyller på kjølevæske, men det kan være at jeg sølet når jeg fylte på før helgen... Husker ikke. Takk for tips! Får se hvordan det går... Håper det ikke blir for dyrt. [-o<
  3. OK. Hvis bilen blir trykktestet, vil en lekkasje på kjølevannet gi utslag? Jeg spør dumt, men har ikke peiling i det hele tatt
  4. Hei! Har en BMW E46 318i (bensin). I dag når jeg skulle på jobb og startet bilen kjente jeg at det ristet en del de første 10-15 sekundene før dette forsvant. Hadde en del hvit røyk også. Etter å ha søkt litt på nettet så får jeg opp gåen toppakning som resultat i de fleste forumtrådene... Kjenner jeg begynner å miste nattesøvnen allerede Det som har skjedd, kort summert: Fylte kjølevæske på fredag, så sto bilen stille til søndag. Kjørte litt søndag (ca 50 km), merket da ingenting på bilen. Startet bilen i dag, kjente ristingen nevnt over. Søkte på nettet. Sjekket kjølevæske, her var det gått ned drastisk.... Sitter her nå etter jobb og skriver denne forumtråden. Hva er egentlig tegn på at det er gåen toppakning? Er dette farlig å kjøre med? (Har et verksted jeg bruker som er ca 45 km borte) Høres dette ut som gåen toppakning?' Fant en pris på gsbildeler for selve pakningen, 1 164,24 kr. Noen som vet ca hvor mange timer dette tar på E46? Setter pris på all hjelp! Hilsen uvitende sjåfør
×
×
  • Opprett ny...