Da har det vært en del feilsøking og blitt mer og mindre klok.
Luftet og blåst sylindrene tørre, tørre fine plugger.
Belgen etter llm byttet til ny og tett en.
Electric cleaner i alt av plugger og kontakter rund baut.
Vridde om nøkkel (pos 2), alt hørtes ut som det skulle gjøre, diagnosen lyste opp. Tre sider med feilmeld motor. Brydde meg ikke hva det var siden det var en kombinasjon av gammel og ny motor, hvem vet hva som gjelder nå. Slettet hele greia.
Vrei om og dritten startet rett opp og gikk fint, i tre sek. Så kuttet den ut.
Hva er galt nå da. I dasjbordet lyser abs og antispinn, tempmåler på rødt, motor i nød, og kasse i nød.
Diagnose vil ikke engasjere, når nøkkel settes i pos 2, kvelder diagnoseenheten. Annet er at når nøkkel er i denne posisjonen kommer ikke de vanlige summelydene fra motor og drivstoffpumpe (får ikke fuel med andre ord)
Motor sviver rundt som bare det men det er ikke anntydning til tenning.
En helt annen ting er at når jeg nå kobler i diagnosen kommer et ping i dasjen og baklyktene tenner, wtf.
Er det noen på dette forumet som har en lur løsning, evt vært borti dette før? Ellers er neste løsning å bytte tilbake til gammelt elnett, har ikke lyst....
Daniel