har en helt standard m106 motor som er tatt ned i deler som eg VURDERER å selge
alt av skambub blir ikke vurdert og ser gjerne at alt selges samlet.
blokk
komplett topp (kam er slitt)
alt av deksel
insug
hjærner
veiv
råder (en må byttes)
stempel
turbogrenrør
org wg
org motorfester
startkrans til automat
så mangler i stort sett turbo og ledningsnett.
delene finnes i rørvik nord-Trøndelag og kan sendes.
Girkasse er jo et kjent fel på disse av de første åran, men kjøp en som de er bytta kasse på så er de jo bare å kjør. Er 4 år siden kassen er bytta på min å girer fortsatt som ny. Men ska ta en flushing av gir å bytt filtret for at den fortsatt ska hold sæ som ny
Å x5 spis ikke turbo mer en noen anna m57 motor eller turbomotor for den del. Handler my om service, å bytt olje/filter/luftfilter i tide å anna vedlikehold.
Ikke heilt sikker, men e ikke chip på den, kun 3" eksos å Kjøre ifra både e39 184hk, passat 1,8turbo, å opel omega tds me chip, eksos å 1bar i ladd. Så går godt jør den for å vei 2250kg me full tank å sjåfør
Har hadd den her i et hallår eller så. aller vært så fornøyd me et bilkjøp før som akkurat den her.
Sinnsykt me utstyr, så sei alt trur eg.
All svart plastik lakkert i bils farge, svart sportskinn å innertak.
3" rustfritt eksos fra rustfrispecialisten.
Ny girkasse
Ny fordelingskasse
Ny diff foran
Ny turbo
Å en masse masse anna.
Kvitteringer på ca 90tusen. Føles som en ny bil.
Betalt 110tusen