Hvis ikke du har avslått det helt, så anbefaler jeg virkelig takstativ. Har selv Thule med firkantrør, og tar det av og på hver gang jeg skal bruke det.
Gull til både kajakk og sykkel!
Tror ikke det er unormalt høyt med 100 grader. Skjønt - min passerer sjelden 70.
VAG-biler ligger jevnt på 90, men har kjørt litt Mercedes (gudforby, men det er en ML63 AMG), og den ligger på 100 grader jevnt.
Jeg har nøyaktig samme problem, ved en plussgrad passerer den ikke 65 grader. Si gjerne fra hvordan det er å bytte termostat - har hatt en liggende i et år nå. Det har jo ikke vært mye kaldere her sør. Gi oss snø...
Jeg opplevde dette for en tid tilbake. Jeg stakk bare hånda nedi og fiklet med ledninger mens noen satt i bilen og skrudde lysene av og på. Må ha vært dårlig kontakt, for det begynte å virke igjen.
Er det samme type parkeringssensor foran uavhengig av M-pakke eller ikke? Og forskjellig bak? Kjøpte noen hvor ledningstilkoblingen stakk "rett ut", men hørte at de kun passet foran på bil med M-pakke fordi den trenger med ledningstilkoblingen i 90 graders vinkel. Jeg er i tvil om jeg kunne bruke de bak på min uten M-pakke?
God jul!
Det er nok blitt diskutert før, men jeg fant ikke noe veldig oversiktlig. Er det en kurant jobb å skifte glødeplugger selv, og hvor mye koster de? Like greit å bytte alle seks i samme slengen? 2005 BMW 525d
Står midt i dette nå. Bare et kjapt spørsmål; på midten under frontruta er det en alumiunskloss festet med to spesielle skruer. Må denne av, eller kan viskeroverføringen lirkes ut på en eller annen måte?
Hei igjen!
Den første dagen denne sesongen jeg skal ut i sludd og slaps og har gledet meg lenge - så stopper viskerne på halv åtte! 4000 nye kroner kreditert fra bilkontoen...
Er det noen som har byttet viskermotoren (hele overføringen) på E61 før? Hører rykter om at det er mye jobb. Jeg takker veldig for svar!