Gå til innhold

Sindreh

Medlem
  • Innholdsteller

    52
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Lørenskog
  • Kjøretøy
    E39

Sindreh's Achievements

  1. Hvor gammel er bilen? Beklager fikk med meg at du har vraket bilen i etterkant
  2. Har du målt batteriet ditt? hadde samme problem tidligere, viste seg at det var dårlig med strøm Castrol Atf olje skal du ha, mener at det er transmax dex III eller ome det er dex II, spør forhandleren, de skal vite det. du har nok trolig grønn merkelapp som nevnt over, Zf girkasse
  3. Er den ikke? Men hvorfor dør den med en gang jeg gir litt gass? Noe clue?
  4. du hadde nok sett om det var toppakningen ja. gul/hvit majones på peilpinnen
  5. da er det sikkert en sensor som tuller. få tak i Inpa diagnosesystem hvis du styrer mye med bil
  6. Har fått tak i full pakke, ecu, ews nøkkel , ring rund tenning så er ikkenoe med startsperre å gjøre. Fant et sett på ebay til 1300kr i England er bare det at bilen dør vist jeg gir gass, får opp feilkode om secondary air pump som jeg har lagt inn i et tidligere innlegg. søkt opp på delekatalog, men nei ikke kompitabel med min bil.. Får ikke ettermontert det, mangler kontakter osv osv.. Har skjønt det sånn at skandinaviske motorer har litt høyere kompresjon enn utenfor skandinavia.
  7. mulig det kan være en kamsensor som tuller litt. du burde eventuelt fått tatt en diagnose med et litt mer avansert apparat for å fastlå hvor feilen ligger
  8. Gjør rent og se om det svetter ut noe sted i bunnpanne.
  9. Bytt olje du, så er du helt sikker. hell en kork diesel i olja og kjør i 10-15 sek på tomgang, så bytter du. Da skal du se du får ett nytt resultat
  10. Hei, har fått tak i motorstyring fra england, er det mulig å få den til og gå overens med skandinavisk modell av e39 1999modell
  11. Bump
  12. En ting du kan gjøre for bedre responsen er å vaske innsuget ditt, Tomgangsmotor osv. En annen ting blir å få renset motoren for slam. Hell en kopp diesel i motoren å la den gå i 15 sek.
  13. Hei, jeg har fått tak i en ¨ny¨ motorstyring til min e39 dette er en 1999 modell med 523i motor jeg får feilkode på secondary air pump valve og en lik. men jeg har ikke en slik en i min bil. hva gjør jeg? Takker på forhånd
  14. Virker som kodesenderen i nøkkelen ikke kommuniserer med antenneringen i tenningen. uansett, rist på nøkkelen å hør om det er noe løst inne i der. du kan jo prøve å bytte batteri, se om det hjelper. det finnes en rekke diy videoer på nettet.
  15. Eh. Nei dette ble helt på villspor Ringte i allefal vegvesen for å høre om dette. Så sa han, njaa er det egentlig nødvendig? Da du ikke har økt så ekstremt mye effekt. Men det skulle vist ikke være noe problem å få godkjent dette uansett sa han.
×
×
  • Opprett ny...