Tusen takk for fint svar.
Jeg har sett mer å mer på 535d på 286hk- Optimering av motor og bedre eksos, samt partikkelfilter tar bort, får jeg ca. 380hk, og 750nm.. Dette må jo gå noe grusomt?
Har svært lyst på 750 men enda mer lyst på 760! Men er redd for det koster mer enn det smaker, også blir det endel pendling til jobb hver dag..
Derfor har jeg siktet meg inn mer å mer på 535d 07 modell (E60)..
Om det blir sedan eller touring, er litt vanskelig enda. Skulle likt å hatt bagasjeplass om jeg skulle hentet varer på f.eks coop obs bygg MEN det finnes jo henger å koble på sedan også
Sedan utgaven, med M5 styling, duplex eksos, 20" alpina felger, ser jo helt rått ut..
Har hatt Mercedes Benz w203, 2004 facelift utgaven; 150hk, 350nm, 6 trins manuell.. Chippet denne, så den går nokså greit Men ett moster diesel dyr, med twinturbo og opp mot 400hk, må faktisk gi en heftig lyd ut av ett skikkelig eksosanlegg..
Om jeg skulle hatt bilen til Helgekjøring/søndagstur, ville jeg nok valgt 760.
Men siden jeg må bruke bilen til og fra jobb hver dag, kan det være mer lønnsomt med en diesel, går vel litt lengre disse diesel dyrene også med tanke på km/motor?
og jeg tror (vet ikke), rep. deler, koster hvertfall under halvparten.. Service o.l
Har funnet en Bmw 535d 286hk, i Tyskland. 2005 modell. Som har gått 110.000, fra bmw forhandler. Med ferdig styling fra M5, (ikke felger som jeg vil ha hehe, kan ikke få i pose å sekk), men svært fin bil, i fargen (Perlemor hvit/alpine hvit) som jeg ville ha tak i.
Med moms og toll, papirarbeid, så kostet denne bilen meg ca. 220 lapper. Det må sies å være svært billig!
Norge koster den svært mye, da med mye høyere km stand.
Tror ikke det blir så veldig feil å eie en sånn bil. Utsendet som M5-v10, og 380hk, 750nm.. Meeeget oppegående altså