Dette er min tidligere bil (Lauvdal til etternavn hvis du vil skjekke dette) Jeg jobbet hos Relacom arendal som har felles parkering med Bavaria arendal. Og jeg kan love deg en ting at maken til driftsikker sportsbil har jeg aldri vært borti. Den startet hver gang og viste aldri tegn til svakheter. Da jeg leverte bilen fra meg til Orre bil, Var denne så godt som STRØKEN, siste turen jeg hadde med den var Fra Fevik til Bjørklangen (orre bil) ca 4 timer, helt uten problemer. så det er svært trist at dette skulle skje. rett før jeg ga den fra meg ble det byttet vifte clutch, olje, filter, samt at jeg gikk over hele bilen for å skjekke om det var noen svakheter. Jeg fant INGEN svakheter som kunne tyde på at dette skulle skje og jeg vil si jeg har ganske god innsikt og erfaring med disse motorene.Til OP, og utifra det jeg leser, har du mest sannsynlig vridd toppen/smeltet toppakningen hvis du har eksos i frostvesken. du må huske at med en så lang motor som S38 er det mye flate mellom topp og blokk noe som gjør at hvis man ikke er nøye på å varme den ordentlig opp, og kjøre forsiktig i begynnelsen vil toppen vri seg, samme skjer om man kjører den varm. Da vil også toppen utifra design vri seg og ødelegge toppakning- som igjen vil begynne å lekke. Dette var svært synd da denne bilen hadde MANGE år igjen utifra den standen jeg leverte den i.