Har sein tenning på tds'n. Er grå-grå/svart eksos av den. Prøvd å vri pumpe mot fra motor, men må ta i skikkelig for å få vridd pumpa litt. Har løsnet de 2 boltene på registerkassa og 1 på braketten, men virker som den fortsatt sitter fast i noe. Dieselrør kanskje?
Har prøvd å vri pumpe mot motor en gang tidligere men hørte ingen forskjell. Da sto bilen på tomgang på 90 grader/arbeidstemp. Kjedene er byttet men pumpa er trolig bytta en gang da jeg fikk men en ekstra på bilen da jeg kjøpte den. Ryker grått når den er kald...
Har gått i nødmodus om du har ei varsellampe i dashbordet som viser ei dyse i gul bakgrunn. Da hadde jeg dårlig kontakt på dyse 4, den med ledning. Gikk bedre da jeg fiksa det ihvertfall:)
Er det ikke domgangen som stilles på lokket da? Innsprøytningspunktet som blir tenning på diesel, som blir å vri på selve pumpa med eller mot register?😃
Hei. Har et problem med TDS'N. Har tidlig tenning å rar gange å prøvde å vri pumpe mot motor/passasjerside men ble ikke noe forskjell. Noen måte å stille på? Svar mottas med takk!😃
ser at du har gjort en del med din tds. Men jeg skulle ha stilt tenkinga på min tds å lurer derfor på om hvordan det gjøres på disse bilene? Om det er vanskelig å mye jobb?😃
Har spørsmål om min E34 525tds stasjonsvogn. Er en 1995mod manuell. Original untatt chip (nykjøpt bil som er montert chip på, usikker type) å 2.5''rakrør. Enkle ting eller ting å gjøre for mer effekt? Stille ladetrykk og diesel? Hvordan? Bilder av deres motor å E34 da :.D
Hei. Har nylig kjøpt meg en E34 525tds 1995mod å tenker å få ut litt mer hk i den. Er chip i den men har hørt at evry mod også kan kobles på. Hvordan gjør man det å får den bare mer diesel og ikke mer turbo-trykk? Ønsker begge deler jeg
2.5'' rakrør også