Gå til innhold

Eko123

Medlem
  • Innholdsteller

    9
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Eko123's Achievements

  1. Ja, det er kun elektrisk vifte på bilen.
  2. Har problemer med radiatorvifte på BMW 530d e60 2004 modell. Viften lever sitt eget liv ved at den raser opp i høyt turtall og ned igjen. Viften fortsetter i opp og ned i turtall. Høres voldsomt ut. Dette skjer uavhengig av varm eller kald motor. Hva kan dette skyldes?
  3. Har sjekket med verksted og de opplyser at ECU i min bil ikke er kodet med schassi nr slik at bytte av denne med samme delenr trolig vil fungere. De sier også at den må kodes med nr som står på innsprøytingsdyser. Noen som vet hvordan dette skal kodes inn og evt hvor jeg finner kodene. De har ikke feilkodene lagret dessverre.
  4. Har sjekket med verksted og fått opplyst at noen av modellene av ECU fra BMW er "brent" med chassinr og kan ikke plasseres i bil med annet chassi. Noen som har kjennskap til dette?
  5. Vet ikke hva feilkodene sier.
  6. GS bildeler i Trondheim. Hvilke andre alternativer kan tenkes?
  7. Det er åpenbart at jeg ikke har kontroll på dette:) derfor jeg søker hjelp:) Har fått påvist på verksted at det trolig er denne. Det er forsøkt byttet kabler uten at dette bedret situasjonen. Det jeg opplever ved kjøring er ved akselerasjon lugger bilen. Det er liten motoreffekt, plutselig kan den få fullt drag for så å miste drakraft igjen. Den akselrerer men langt ifra full ytelse.
  8. Ok, takker. Finnes det en beskrivelse av hvordan den skal kodes, eller må jeg ha spesialverktøy/instrument?
  9. Hvor ligger styreenhet for motor/innsprøyting på en e60 2004 530d? Er dette en del som er kurant å bytte selv?
×
×
  • Opprett ny...